מפרסם: אורי מאירוביץ' יחסי ציבור
תאריך: 22/04/2018 12:29
נושא:
תוכנת LucidDrive 2017.12 של סינופסיס מבצעת סימולציה לתגובת התאורה הקדמית ברכב לעיקולים, תזוזות הגה, מפגשים בכביש ומצבי כביש אחרים.
תוכנת LucidDrive 2017.12 של סינופסיס מבצעת סימולציה לתגובת התאורה הקדמית ברכב לעיקולים, תזוזות הגה, מפגשים בכביש ומצבי כביש אחרים.
הודעה לעיתונות

סינופסיס מכריזה על גרסה חדשה של תוכנת LucidDrive עבור סימולציות של נהיגת לילה

באמצעות גרסה 2017.12, המפתחים יכולים לבצע סימולציה של טכנולוגיית פיקסל-אור במטרה לשפר את הבטיחות והיעילות של התאורה הקדמית בכלי רכב

סינופסיס אינק. (Nasdaq: SNPS) הכריזה על הגרסה החדשה של מוצר התוכנה מדגם LucidDrive, המאפשר למתכננים לבצע סימולציה של ביצועי התאורה הקדמית בכלי רכב בעת נהיגה בלילה. תוכנת LucidDrive בגרסה 2017.12, הזמינה כעת, כוללת תכונה חדשה עבור סימולציה של טכנולוגיית פיקסל-אור, שמהווה סוג של מערכת תאורה קדמית מסתגלת (AFS – Adaptive Front-lighting System) שמאפשרת סימולציה להארת כביש ברזולוציה גבוהה על ידי תאי תאורה אינדיבידואליים. מערכת פיקסל-אור מחלקת את אלומת האור של התאורה הקדמית למקטעים זוויתיים שבכל אחד מהם ניתן לשלוט בנפרד במטרה להתאים אותם לתנאים משתנים של נהיגה ותעבורה. יצרני הרכב וספקי התאורה ממוקדים בקידום טכנולוגיה זו מכיוון שיכולת ההסתגלות של תאורת הפיקסלים הקדמית עשויה להגדיל באופן משמעותי את הבטיחות בנהיגת לילה.

תכונת ה-AFS Masking PixelLight של LucidDrive מבצעת סימולציה של טכנולוגיית פיקסל-אור על ידי זיהוי התעבורה המתקרבת והעוקפת, חישוב תאי השטח המגבילים את הרכב ויצירה של מתווי הצללה הניתנים להגדרה בידי המשתמש עבור הפצת האורות הקדמיים. פונקציות אלה שימושיות עבור מתכננים בתחום הרכב הן בשלבי הפיתוח והן בשלבי הבדיקה של מערכות פיקסל-אור.

הסימולציות של LucidDrive בגרסה החדשה שופרו בתוספת ביצועים כגון:

  • ייעול של מידול תנועת רכב בצד ימין להפחתת צריכת ההספק לחישוב.
  • היכולת לזהות כלי רכב שופרה בכדי להשיג ביצועים גבוהים יותר בעת זיהוי גורמי תעבורה בסימולציות AFS ו-ADB (Advanced Driving Beam).

"סימולציות וירטואליות של נהיגת לילה מהוות פלטפורמה אידיאלית להערכת יכולות התגובה הדינמית של מערכות AFS", אמר ג'ורג' בייז, סגן נשיא קבוצת הפתרונות האופטיים של סינופסיס. "תוכנת ה-AFS Masking PixelLight של LucidDrive מספקת ביצועים גבוהים ואימות אמין של תגובת מערכת הפיקסל-אור לנהיגה בעיקול, להזזה של ההגה, למפגש עם גורמי תעבורה ולמצבי כביש משתנים, וכל זאת בלי שיידרשו אבות טיפוס פיזיים יקרים בכדי להשלים בדיקות אלה".

כדי ללמוד עוד על LucidDrive ניתן לבקר
ב-https://www.synopsys.com/optical-solutions/lucidshape/luciddrive.html.

אודות מוצרי Synopsys LucidShape
מוצרי LucidShape מספקים מערך מלא של כלים לתכנון, סימולציה וניתוח עבור תאורת כלי רכב. תוכנת LucidShape מאפשרת תכנון מחזירי אור ועדשות לפנסים קדמיים, לפנסים אחוריים ולאיתות. בנוסף לכך, כלי ה-LucidDrive מאפשר לבצע סימולציות וירטואליות של נהיגת לילה שיוצרות תסריטי תאורה מציאותיים בזמן אמת. יכולת זו מאפשרת למתכננים להעריך במהירות ובאופן מדויק תבניות של קרני אור עבור יישומים חיצוניים של תאורת רכב המפיצה אור על כבישים, תמרורי דרכים והסביבה, עוד לפני השלבים היקרים של הכנה לייצור ובדיקה.

למידע נוסף, ניתן לבקר בכתובת https://www.synopsys.com/optical-solutions/lucidshape.html

פתרונות טכנולוגיית הרכב של סינופסיס: מאפשרים מכוניות בטוחות, מאובטחות וחכמות יותר – מהסיליקון ועד התוכנה

לקוחות לרוחב שרשרת האספקה של תעשיית הרכב משתמשים בפתרונות ה-Silicon to Software של סינופסיס בכדי לפתח שבבים ותוכנה ליישומי בידור ומידע, ADAS (מערכות עזר מתקדמות לנהג), V2X (Vehicle to Everything) ויישומים לנהיגה אוטונומית. מערך פתרונות סינופסיס, הכולל כלים לתכנון של שבבים ספציפיים, מודולי תכנון מוכנים ובדוקים (IP) המתאימים לענף הרכב ופתרונות לאבטחת תוכנה ואיכות ביישומי רכב, מאיץ את הזמן לשיווק ומאפשר ליצור את הדור הבא של מכוניות מקושרות בטוחות, מאובטחות וחכמות יותר. ניתן ללמוד עוד בכתובת https://www.synopsys.com/automotive.

אודות סינופסיס
סינופסיס אינק. (סימול: SNPS) הינה ספק פתרונות Silicon to Software™עבור חברות חדשניות אשר מפתחות את הדור הבא של שבבים חכמים המיועדים למוצרי האלקטרוניקה ויישומי תוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA (Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם המובילה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות פתרונות Coverity מבית סינופסיס. סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.synopsys.com.

לפרטים נוספים:
משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור סינופסיס ישראל, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.