הודעה לעיתונות

המהפכה הצרכנית מגיעה לעולם הייעוץ האסטרטגי

== המהפכה הצרכנית מגיעה לעולם הייעוץ האסטרטגי: הרווחת - שילמת
חברת הייעוץ האסטרטגי מירלמן דייה MIRELMANDAYA מציעה מודל צרכני חדש לשירותיה ==

חברה הייעוץ MIRELMANDAYA המתמחה בשיפור ביצועים עסקיים של חברות מובילות בארץ ובעולם, מציעה ללקוחותיה מודל תמחור ייחודי לשירותיה לפיו שכר הטרחה, יתבסס כולו על ביצועים ותוצאות.
מדובר בתפיסה חדשה בענף הייעוץ האסטרטגי, אשר תאפשר ללקוחות הנמצאים בנקודת משבר או במהלך של חשיבה ורה ארגון של העסק שלהם, ותהליכי צמיחה והתייעלות לקבל שירותי ייעוץ מהטובים בעולם ללא דאגה לשכר הטרחה במהלך התהליך כולו.
חברת הייעוץ MIRELMANDAYA פועלת מזה כ 5 שנים בענף הייעוץ האסטרטגי. מירלמן, עוסק בתחום מזה 15 שנים והתפרסם בזכות השתייכותו לאגודת האנשים בעלי מנת המשכל הגבוהה בעולם, מה שמאפשר לו להביא חשיבה יצירתית פורצת דרך לתהליכי העבודה עצמם.
לדברי מירלמן, "אנחנו חברה שמספקת ייעוץ אסטרטגי ברמה הגבוהה בעולם תוך הסתמכות על מינימום כח אדם ומקסימום יצירתיות, ניסיון וידע מקצועי. כדי להצליח בהתמודדות התחרותית מול השחקנים הגדולים בענף, אנחנו נדרשים לחדשנות מתמדת וזה מה שדוחף אותנו לצאת מאזורי הנוחות, לאתגר תמידית את השוק וכמובן גם את עצמנו"
עוד הוסיף מירלמן "בשנתיים האחרונות מתחנו את גבולות היכולת להעריך מראש את סיכויי ההצלחה שלנו בפרויקטים של ייעוץ. לשמחתי הגענו כיום לנקודה בה השיפור המשמעותי שהשגנו, מאפשר לנו להעביר את כל הסיכון אלינו. בלי מקדמות ובלי אותיות קטנות. לקוחות צריכים תוצאות ומוכנים לשלם עבורן, נקודה".
כמו כן תציע החברה החל מחודש מאי 2018 תציע החברה ללקוחותיה גם תהליכי מיתוג מלאים על בסיס מודל ההתקשרות החדש.
[
www.mirelmandaya.com]
ירון מירלמן, 054.7740000 [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Connections PR.