מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 23/04/2018 21:19
נושא: ערבים
LOGO
LOGO
תמונה מהפעילויות שקרן הכבוד מארגנת לילדים פליטים (תמונה: קרן הלב הרחב)
תמונה מהפעילויות שקרן הכבוד מארגנת לילדים פליטים (תמונה: קרן הלב הרחב)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

קרן מלזית זכתה להכרה של שארג'ה על תמיכה בפליטים באמצעות $136,000

פרס שארג'ה הבינ"ל לתמיכה בפליטים שמאורגן בשיתוף פעולה עם נציבות האו"ם לפליטים מדגיש פעילות יוצאת דופן שמשפרת את חייהם של מיליונים

שארג'ה, איחוד האמירויות, 23 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):

בשנתיים האחרונות פרס שארג'ה הבינ"ל לתמיכה בפליטים מפנה זרקור להישגים של הגיבורים האלמונים שפועלים למען פליטים ואנשים חסרי אזרחות בתקופה שהעולם עד לרמות ללא תקדים של עקירה בכל העולם, עם יותר מ-65 מיליון אנשים שנאלצו לברוח מבתיהם, כולל כ-2.1 מיליון פליטים.
קרן הכבוד לילדים ממלזיה הוכרזה כזוכה במהדורה השנייה של הפרס ששוויו הוגדל השנה עוד ל-136,000$ (500,000 דירהם של איחוד האמירויות), כהכרה בפעילותה יוצאת הדופן באסיה ובאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

השנה הקרן ציינה עשרים שנה להקמתה והיא מספקת עכשיו שירותים חינוכיים לכ-1,100 פליטים, אנשים חסרי אזרחות, תלמידים נטולי מסמכים וקבוצות שוליים אחרות בקהילה המלזית קואלה לומפור.
הפרס, שנוסד על ידי קרן הלב הרחב שבסיסה באמירות, ארגון צדקה הומניטרי גלובלי, זכה לשבחים רבים ולתמיכה עצומה מארגונים הומניטריים והקהילה הבינ"ל, כולל ארגונים כמו נציבות האו"ם לפליטים, שאמרה שהוא מציע פלטפורמה רבת ערך להפגין סולידריות עם אנשים עקורים.

שארג'ה, האמירות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות ואחד המרכזים ההומניטריים והתרבותיים של האזור הערבי, במסגרת החזון של הנהגתה שמייצגים אותו השייח ד"ר סולטן בין מוחמד אל קסימי, שליט שארג'ה, ושייחה ג'אוואהר בינת מוחמד אל קסימי, אשתו של שליט שארג'ה, היו"ר של קרן הלב הרחב ותומכת בולטת בילדים פליטים, ממשיכה לתמוך בפעילות פילנתרופית של אנשים וארגונים ברחבי העולם.

בתקופה שבה נמצאים באזור 39 אחוז מהאנשים שנעקרו בכוח, כולל 5 מיליון פליטים סורים, יש חשיבות רבה ליוזמות שמהללות רוח קהילתית ופעילות הומניטרית.

מידע נוסף על קרן הלב הרחב אפשר למצוא באתר של הקרן: http://tbhf.ae

אנשי קשר
National Network Communications (NNC)
Fadia Daouk, Mob: +971 52 617 2111

מקור: Sharjah International Award for Refugee Advocacy and Support

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה מהפעילויות שקרן הכבוד מארגנת לילדים פליטים (תמונה: קרן הלב הרחב)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180423005666/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.