מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/04/2018 08:20
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

ווינד ריבר ממוצבת פעם נוספת בצמרת תוכנות המערכות המשובצות עם Wind River Linux

ווינד ריבר (Wind River) – מובילה עולמית בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים, הוכרה פעם נוספת כמובילה במגזרי מערכות הפעלה זמן אמת (RTOS) ולינוקס מסחרי, בדו"ח מערכות ההפעלה של חברת המחקר VDC. זו השנה התשיעית ברציפות בה ווינד ריבר מובילה את שוק לינוקס המסחרי המשובץ עם פלטפורמת Wind River Linux והשירותים הנלווים אליה.

הדו"ח, שכותרתו "השוק הגלובלי של מערכות הפעלה ל- IoT ומערכות משובצות", מכסה את השוק הגלובלי של מערכות הפעלה זמן אמת זמינות בשוק המסחרי, מערכות הפעלה שאינן זמן אמת, ומוצרים ושירותים משולבים אחרים.
לפי ממצאי הדו"ח, לווינד ריבר יש נתח הכנסות משולב כולל של 27.6% מהשוק בתחומי IoT ומערכות הפעלה משובצות, עם נתח הכנסות של כ- 22.6% בשוק מערכות הפעלה זמן אמת ו- 53.4% בשוק הלינוקס המסחרי.

האנליסט רוי מורדוק מ- VCD Research אמר: "שוק ה- IoT ומערכות ההפעלה המשובצות שמשתנה במהירות, דורש מספקים להגביר את קצב השינוי. הובלתה הרצופה של ווינד ריבר בשוק מערכות הפעלה משובצות, הינה הוכחה לחדשנות מתמדת ולהשקעתה בפורטפוליו המוצרים שלה".
VDC מכסה בניתוח שלה את המיקוד של ווינד ריבר בפישוט וייעול פורטפוליו הטכנולוגיות שלה במהלך השנה האחרונה. אסטרטגיה זאת כוללת שילוב חמישה פרופילים של VxWorks לתעשיות שונות לתוך VX Works Plus, ושילוב ארבעה פרופילי פיתוח שונים של Wind River Linux לתוך קוד הליבה, שעתה הינו זמין באופן חופשי. הדוח גם מציין את Axon Predict Analytics for VXWrks המשולב עם VXWorks.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.