צוות Virtual Crypto Technologies
צוות Virtual Crypto Technologies
מוצר הטאבלט NetoBit Cash
מוצר הטאבלט NetoBit Cash
הודעה לעיתונות

הסטארט אפ הישראלי Virtual Crypto יאפשר לעסקים לקבל תשלומים מיידיים בביטקוין ובמטבעות קריפטו

==
Virtual Crypto, שהחלה להיסחר בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC בארצות הברית תחת הסימול VRCP, משיקה את ה-NetoBit Cash שמיועד לאפשר לכל עסק בעולם לגבות תשלום במטבע קריפטו באופן מיידי, קל ומאובטח בשער הטוב ביותר ובעמלה הנמוכה ביותר, תוך הגנה מפני תנודתיות בשערים ==

חברת הסטארט אפ הישראלית Technologies Ltd. Virtual Crypto מראש העין, העוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות להנגשת מטבעות קריפטוגרפיים, חושפת פיתוח ראשון להנגשת טרנזקציות במטבעות קריפטוגרפיים, שיאפשר לעסקים לקבל תשלומים מיידיים בביטקוין ובמטבעות קריפטוגרפיים אחרים. החברה, שנוסדה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים בעלי ניסיון רב בהקמה ובניהול של חברות בינלאומיות, במחקר ופיתוח ובמטבעות קריפטו, החלה להיסחר החל ממרץ 2018 בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP).

Virtual Crypto משיקה את המוצר הראשון מתוך סדרת מוצרי תוכנה וחומרה בשם NetoBit אותם היא מפתחת. סדרת NetoBit תאפשר קניה, מכירה והמרה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים באמצעות מכשירי כספומט (ATMs), טאבלטים, מחשבים אישיים ומכשירים ניידים. Virtual Crypto תפעל כדי לספק באמצעות מפיצים ושותפים עסקיים את מוצריה לבתי עסק קטנים ובינוניים דוגמת מסעדות, בתי קפה וחנויות; עסקי enterprise דוגמת חברות תעופה וחברות תיירות; רשויות ממשלה; שערי תשלום (payment gateways) ועסקים מקוונים.

מוצר הטאבלט NetoBit Cash יאפשר לעסקים בכל רחבי העולם לקבל תשלומים בביטקוין ובמטבעות קריפטוגרפיים בזמן אמת ובאופן מאובטח, תוך הגנה מתנודתיות בשער המטבעות וערבות לכל עסקה בשווי של עד ל-3,000 דולר. כך לדוגמא, מסעדות יוכלו להציג ב-NetoBit Cash את התפריט שלהן ולאפשר לסועדים לבחור ולהזמין מנות מתוך הטאבלט של Virtual Crypto ולשלם באמצעותו עבורן בביטקוין ובמטבעות קריפטו אחרים. התשלום ייסלק באופן מיידי, כשבעל העסק יוכל לבחור האם לקבל את התשלום במטבעות קריפטו דוגמת ביטקוין או להמיר אותו מיידית באמצעות ה- NetoBit Cash לכסף רגיל שייכנס לחשבונו.

חברת Virtual Crypto Technologies Ltd. הוקמה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים ישראלים הכולל את המנכ"ל אלון דיין, המדען הראשי ד"ר רועי יצחק ומומחה הקריפטו גיא כורם. אלון דיין שימש בין היתר כמייסד משותף ומנכ"ל של חברת התקשורת האלחוטית Celliboost ושל חברת הסייבר L1-Systems Ltd.. ד"ר רועי יצחק הוא מומחה למתימטיקה שימושית ולאלגוריתמים של ביג דטה, שצבר ניסיון עשיר במחקר יישומי ובאקדמיה בתחומים דוגמת כריית נתונים וניתוח רשתות. בין היתר, פיתח ד"ר יצחק אלגוריתמים עבור החברות Gett (לשעבר Get Taxi) ו-Fiverr, והוביל צוותי מו"פ ב-AT&T, HP ו-Outbrain. גיא כורם שימש בין היתר כמנכ"ל של חברת Spondoolies, המספקת ציוד לכריית ביטקוין וצבר ניסיון רב שנים בתרומה לקהילת הביטקוין.

מחקר חדש שפורסם במרץ 2018 על ידי Transparency Market Research צופה ששוק החומרה והתוכנה למטבעות קריפטו יגדל בקצב צמיחה שנתי ממוצע (CAGR) של כ-31% משנת 2017 עד שנת 2025. על פי אומדני חברת המחקר, עסקי החומרה והתוכנה בענף זה הסתכמו ב-2017 בכ-574 מיליון דולר, אך צפויים לנסוק לכ-6.7 מיליארד דולר בשנת 2025.

הפתרון אותו מציעה Virtual Crypto שונה מפתרונות רבים אחרים בשלושה מישורים לפחות. ראשית, אלגוריתם הוולידציה של Virtual Crypto מסוגל לחזות ברמה גבוהה מאד של דיוק ושל מהירות האם עסקת מטבע הקריפטו תאושר בבלוקצ'יין מייד ברגע שידור הטרנזקציה ועוד בטרם חיתום הבלוק, ובכך מאפשר לאשר את עסקת הקריפטו בתוך שניות עד דקות במקום בתוך 20 דקות עד 24 שעות ולאחר תהליך 6 אישורים, כפי שקורה היום. כתוצאה מכך Virtual Crypto מסוגלת ליצור חוויה נעימה ומיידית של הטרנזקציה וכן למזער את הסיכוי להונאות מהסוג שיכול להתבצע בתהליכים הארוכים הרגילים של אישור הטרנזקציה.

שנית, באופן רגיל, ספקים של סחר במטבעות קריפטו מאפשרים ללקוח המבצע טרנזקציה לנהל אינטראקציה עם בורסת קריפטו אחת בלבד, ולכן הלקוח כבול לשער החליפין המוצע על ידי אותה בורסה. Virtual Crypto מאפשרת ללקוח לעבוד עם מספר בורסות קריפטו בו זמנית עבור כל טרנזקציה. באופן זה מסוגלים האלגוריתמים של Virtual Crypto לאתר באופן מיידי את עסקת הקריפטו הטובה ביותר המציעה את שער החליפין האטרקטיבי ביותר בעמלה הנמוכה ביותר בזמן ביצוע הטרנזקציה. יכולת זו מאפשרת לחברה להגן על הטרנזקציה מתנודות מטבע העשויות להתרחש במידה והעסקה מאושרת בטווחי הזמן הארוכים המקובלים כיום ואף להציע אחריות לעסקאות בשווי של עד ל-3,000 דולר.

שלישית, יכולות ה-backoffice של Virtual Crypto מאפשרות להפעיל כמות גדולה ביותר של מכשירי ATM ונקודות מכירה במטבעות קריפטו תוך מתן כלים לניהול ההנגשה של מטבעות. בין היתר, יכולות ה-backoffice מאפשרות להציב גבולות למחירי המטבעות בכל טרנזקציה, להגדיר את ה-KYC (זיהוי הלקוח – Know Your Customer) בהתאם למדינות שונות, לבצע התאמות לרגולציות שונות ולקונפיגורציות שונות, לנהל סיכונים וכן להציג נתונים סטטיסטיים שימושיים על הטרנזקציות ועל נקודות המכירה. יכולות אלה שונות מפתרונות רבים אחרים, המציעים backoffice שיכול לנהל מוקד טרנזקציות אחד בלבד.

לדברי אלון דיין, מייסד משותף ומנכ"ל Virtual Crypto, "Virtual Crypto שמה לה ליעד לתרום תרומה ייחודית להשגת שתי מטרות עולמיות חשובות שכל אחת מהן מייצגת שוק ענק: ליצור מוצרי ושירותי בלוקצ'יין ולהנגיש אותם לעסקים ולמשתמשים בכל המגזרים וכן לסייע להפוך את הביטקוין ומטבעות הקריפטו מנכסים רדומים ששוכבים בארנקים הדיגיטליים של המשתמשים לכסף שמתפקד כמו כסף אמיתי ומאפשר ביצוע וקבלת תשלומים מיידיים באופן קל, ידידותי ומאובטח".
דיין הוסיף: "חשיפת הטכנולוגיה שתעמוד בבסיס סדרת NetoBit שתאפשר קניה, מכירה והמרה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים, היא צעד מוחשי וברור להגשמת החזון שלנו. ה-NetoBit Cash הוא רק דוגמא אחת לאופן שבו Virtual Crypto צפויה להפוך את מטבעות הקריפטו לאמצעי חליפין שמתפקד כמו כסף אמיתי".

לינק לווידאו: https://youtu.be/5arzNKD14nM

לפרטים נוספים: אורי מאירוביץ', טל. 054-6400070
משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור Virtual Crypto, טל. 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.