מייק גרנדינטי, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, רדוקסיו
מייק גרנדינטי, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, רדוקסיו
הודעה לעיתונות

הצלחה ישראלית בתחרות הסייבר העולמית

רדוקסיו, מובילה עולמית באחסון וניהול מידע, זכתה בפרס היוקרתי
2018 Fortress Cyber Security Award

טכנולוגיה ישראלית זכתה בפרס אבטחת סייבר בינלאומי של Fortress Cyber Security Awards 2018.
מדובר בתחרות המזהה את החברות והמוצרים המובילים מרחבי העולם אשר פועלים לשמירה על פרטיות המידע ונכסים אלקטרוניים מפני איומי האקרים ההולכים וגוברים.
הצמיחה המהירה בכמות וחשיבות הנתונים מביאה משתמשים וחברות מכל הסוגים להשקיע בפתרונות אחסון וניהול חדשניים שיסייעו להם בניהול המידע. הפרס ניתן לרדוקסיו (Reduxio), בקטגוריית חומרה ותשתית, על פתרונותיה בתחום אחסון וניהול הנתונים וההגנה על המידע, בזכות יכולת ייחודית שפיתחה המאפשרת חזרה אחורה בזמן, עד לרמה של שנייה, לפני כל פגיעה במידע במקרה של בעיית אפליקציה, טעות אנוש או התקפת כופר.
הפתרון של רדוקסיו מסייע לארגונים במרדף המתמיד אחרי זמן התאוששות=0 (RTO=0) ואפס אובדן מידע במקרה שצריך לחזור לגיבוי (RPO=0), באמצעות מערכת הפעלה לאחסון המוגנת בפטנט, תוך פישוט תהליך ההגנה על נתונים ומתן שכפול נתונים מובנה להתאוששות מאסון.
"אנו גאים לקבל את הפרס הנחשק ואת ההכרה העולמית של ה- Business Intelligence Group ברדוקסיו", אמר מייק גרנדינטי, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של רדוקסיו. "מדובר במעמד מרגש במיוחד כי הפרס מהווה אישור למחויבות של רדוקסיו לספק מענה חסר תקדים בניהול נתונים והגנה על המידע. הפרס משקף את הגישה החדשנית של רדוקסיו לשילוב מערכת אחסון נתונים ראשית ומשנית, המאפשרת התאוששות מידית עם אפס אובדן מידע, בין אם מדובר במתקפת כופר או אסון טבע שהביא לאובדן מסד הנתונים או קריסת יישומים. כל זאת תחת פלטפורמה אחת, קלה לניהול, המלווה בממשק משתמש נקי, מהיר ואינטואיטיבי שתוכנן ע"י מיטב המומחים בתחום עיצוב המשחקים".
"אנחנו גאים על הזכייה של רדוקסיו בתוכנית המובחרת שלנוSecurity "Fortress Cyber , אמרה מריה ג'ימנז, קצינת מינויים ראשית של קבוצת הבינה העסקית (Business Intelligence Group). "היה ברור לשופטים המומחים שלנו כי הקבוצה כולה, הכוללת 35 ממציאים וחידושים היא קצה הפסגה בסיוע, הגנה ותגובה לאיומי הסייבר ההולכים וגוברים. ברכות לכל הזוכים".
אודות רדוקסיו:
רדוקסיו נוסדה בשנת 2012, ויש לה פעילות ענפה ברחבי העולם עם מטה בסן פרנסיסקו, 10 משרדי מכירות בארה"ב ומשרדי מכירות נוספים בהולנד, צרפת, אנגליה וישראל. החברה מנהלת מרכז למצוינות בפתח תקוה, שם מתבצע המחקר, הפיתוח, העיצוב, הבדיקות, האוטומציה, תמיכת הלקוחות והייצור. גם המכירות מנוהלות ברובן מהמטה הישראלי. החברה מונה למעלה מ- 100 עובדים, כמחציתם בישראל. החברה שילשה בשנה החולפת את המכירות שלה ומתכננת גדילה מהירה גם בשנה הנוכחית.

*אודות קבוצת הבינה העסקית:
קבוצת הבינה העסקית נוסדה מתוך המשימה של הכרה בכישרון אמיתי וביצועים מעולים בעולם העסקים. בשונה מתוכניות פרס אחרות בתעשייה, תכניות אלה נשפטות על ידי מנהלים עסקיים בעלי ניסיון וידע. מערכת הניקוד הקניינית והייחודית של הארגון בוחנת באופן סלקטיבי את הביצועים על פני מספר תחומים עסקיים ומתגמלת את אותן חברות שההישגים שלהן עומדים מעל אלה של עמיתיהן.
לקבלת מידע נוסף אודות התכנית. www.bintelligence.com לאתר Fortress Cyber Security Awards https://www.fortressawards.com/ .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.