מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 09/05/2018 07:56
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

Red Hat (3Scale) הוכרה כמובילה בריבוע הקסם לניהול מחזור חיים מלא של ממשקי תכנות API Management

ההערכה מבוססת על שלמות החזון ויכולת הביצוע

פתרון 3scale של חברת רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכר על ידי גרטנר כמוביל (Leader) בריבוע הקסם שלה מאפריל 2018 לניהול מחזור חיים מלא של ממשקי תכנות יישומים (Full Cycle API Management).

ריבועי הקסם של גרטנר מבוססים על ניתוח שלמות החזון של ספקים ויכולת הביצוע שלהם. לפי גרטנר, "API Management הינו הכרחי לאספקת פלטפורמה עבור כל אסטרטגיה דיגיטלית ומימושה. API Management מאפשר ניהול מחזור חיים מלא של הממשקים בין הספק לצרכי השירותים שלו".
API Management Red Hat (3Scale) היא פלטפורמה עתירת פרסים לאספקת יכולות ניהול קצה לקצה של ממשקי תכנות יישומים (API), באתר הלקוח או ברחבי סביבות ענן ציבורי, פרטי או היברידי. הפלטפורמה כוללת תכונות עבור ניהול אבטחה, בקרת גישה, הגבלות קצב (Rate Limits), הפקת דוחות כספיים (מונטיזציה), כלי חווית מפתח עשירים, וניתוחי ביצועי API.

ניהול API הוא אחד מרכיבי הליבה הקריטיים למימוש מתודולוגיית אינטגרציה אג'ילית, לצד אינטגרציה מבוזרת ושימוש בקונטיינרים. פתרונות אלה מייצגים גישה חדשנית ורבת עוצמה לשילוב מהיר וקל יותר של יישומים ושירותים חדשים עם נתונים עסקיים ויישומים וותיקים (Legacy).
סטיבן ווילמוט, מנהל בכיר וראש תשתיות API ברד האט, אמר: "המימוש הרחב של ממשקי תכנות (APIs) היום, הינו קריטי להפצה ואינטגרציה של מידע חיוני במרחבי מערכות מחשוב מבוזרות. תפקידם בשינוי הדרך בה ארגונים מנהלים ומשתפים עסקים בעידן הדיגיטלי. ניהול API יעיל חיוני להשגת נראות, בקרה, גמישות ויכולת גידול של סביבת ה- API, ואנו גאים על כך שהוכרנו על ידי גרטנר בריבוע קסם זה".

אודות רד האט
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.