משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת המוצרים, קונסיסט מערכות
משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת המוצרים, קונסיסט מערכות
הודעה לעיתונות

משה אטיה מונה לסמנכ"ל חטיבת המוצרים בקונסיסט מערכות

קונסיסט – המתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות תוכנה בתחומי הפינטק, הפיננסיים, הבנקאות ועוד

10 במאי 2018, פ"ת ישראל: קונסיסט (Consist) ,מובילה עולמית בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות תוכנה בתחומי הפינטק, הפיננסיים, הבנקות ועוד, הודיעה היום על מינויו של משה אטיה לסמנכ"ל חטיבת המוצרים בקונסיסט מערכות.
אטיה עובד בחברה מזה 16 שנים ומילא שורת תפקידים: החל ממנהל פרויקטים, מנהל אתר לקוח, מנהל מוצר ובשנים האחרונות מוביל את תחום המוצרים בחברה.
במהלך השנים עמד בין השאר מאחורי מערך המכירות והיישום של מוצר SysAid ITSM שמוביל את שוק מערכות השירות והתמיכה למחלקות ה- IT בישראל, ושלו למעלה מ- 550 לקוחות פעילים בישראל ולמעלה מ- 12,000 בעולם, וכן מאחורי הפצת EKRAN מערכת מתקדמת ומובילה בתחום ניטור משתמשים וספקים בארגון למניעת זליגת מידע ולתחקור פעולות אנוש במערכות המחשוב.

עם מינויו אמר אטיה, כי "בכוונתי להמשיך ולהוביל את החטיבה המתרחבת, לצרף נציגות של מוצרי תוכנה מהארץ ומהעולם לטפח את עובדיה, שותפיה ולקוחותיה תוך הקפדה על ערכי קונסיסט מזה 40 שנה– מקצוענות, מסירות, אחריות, הגינות וידידותיות כלפי עובדינו, לקוחותינו ושותפינו העסקיים".
עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות אמר ש "משה הוא שותפי לדרך רבת שנים ובעל ניסיון, ידע והיכרות טובה מאוד עם שוק ה-IT בישראל, כמו גם יכולות מוכחות לניהול מוצלח. הוא מהווה דוגמה לעובד שצמח בחברה מתפקיד של מנהל פרויקטים, דרך תפקידי ניהול צוותים וניהול חטיבה צומחת ומשגשגת ועד לתפקיד סמנכ"ל".

אודות קונסיסט:
קבוצת קונסיסט הינה בית תוכנה המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי IT. היא הוקמה לפני יותר מ-35 שנים ומעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארצות הברית, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ומדינות נוספות. החברה מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח במסגרת של פרויקטים, שירותי ייעוץ או מיקור-חוץ. קונסיסט ישראל מונה 250 עובדים. יצוין, כי הקבוצה מתכננת לעבור השנה את קו 100 מיליון השקלים בפעילותה בארץ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.