מפרסם: Unik
תאריך: 13/05/2018 13:17
נושא: מדיה ותקשורת
יובל דרור ויעל שפריר - עידן גרוס
יובל דרור ויעל שפריר - עידן גרוס
הודעה לעיתונות

בית הספר לתקשורת במכללה למינהל העניק את פרס "תקשוראשון" ליעל שפריר, סמנכ"לית השותפויות הבינלאומיות ב-Playbuzz

בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל העניק את פרס "תקשוראשון" לבוגרת ביה"ס לתקשורת, יעל שפריר, סמנכ"לית השותפויות הבינלאומיות ב-פלייבאז. שפריר החלה את הקריירה שלה כקופירייטרית ב'פרסום אריאלי', המשיכה בעולם הקריאטיבי בשלל תפקידים במדיה – כתבת, עורכת, תסריטאית, בימאית, מנהלת תוכן, מאפיינת אתרים, מנהלת שיווק, ועוד. לאחר מכאן הגיעה לחברת פלייבאז. שפריר, ניהלה את אזור המזרח התיכון, אסיה-פאסיפיק ומזרח אירופה, וכן הקימה את פעילות החברה בשוק הרוסי, קודמה ומכהנת מדצמבר 2017 כסמנכ"לית שותפויות בינ"ל.

השופטים נימקוט את הזכייה בפרס : "יעל מהווה ביטוי מושלם לכל מה שבית הספר לתקשורת מאחל לבוגרות ולבוגרים שלו. יעל מהווה דוגמה למסלול מקצועי מעורר השראה. בזכות יכולות מקצועיות רב-תחומיות ובינתחומיות, בזכות מקומה המרכזי של האנושיות שלה בהצלחתה בעולמות הקריאטיבי והעסקי. בזכות, הנחישות, יצירתיות ושימוש במדיה כאמצעי לגשר בין אנשים ותרבויות ועל היותה מודל לחיקוי לבוגרות ולבוגרים בהווה ובעתיד, אנחנו מתכבדים להעניק לה את פרס תקשוראשון לשנת 2018."

שפריר מסרה: "אני נרגשת לקבל את הפרס ושמחה להיות חלק מקהילת הבוגרים שלה בארץ ובעולם. המסע שלי עם המכללה למינהל החל עוד בשנות ה- 90, כשהייתי סטודנטית במחזור השני ללמודי התקשורת בארץ - היום, 25 שנה אחרי - אני גאה לשוב ולשתף פעולה בסדנה משותפת של פלייבאז וביה"ס לתקשורת בנושא סטוריטלינג ודיאלוג עם קוראים ועם לקוחות". לרגל הזכייה של שפריר בפרס, ערכו בביה"ס לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל סרטון מיוחד בשיתוף צוות פלייבאז.

באירוע הוכרז על מצטיין בית הספר, והוענקה מלגת לימודים על שמו של ד"ר יובל שחל ז"ל, מעמודי התווך של ביה"ס, אשר נפטר בטרם עת. המלגה הוענקה על ידי הוריו של שחל ז"ל. השנה המלגה הוענקה השנה לאלון מזרחי, סטודנט שנה ב' לתואר כפול בתקשורת וניהול ובמשפטים.
אלון, מצליח לשלב לצד השקעה גדולה בלימודים, פעילותו באגודת הסטודנטים והיה אחראי על משלחות הומניטריות המורכבות מסטודנטים וסטודנטיות לסיוע במדינות עולם שלישי. השופטים נימקו את הבחירה ומסרו: "אלון עושה לילות כימים לטובת אוכלוסיות נחשלות ומציג את פניה היפים של החברה הישראלית".

בנוסף, הוענקה מלגת "מהלך מצטיין בתקשורת" לפרויקט "שאלות מיותרות עם נועה" עליו אחראים נדב שובל, נועם נבון, אלעד אדרי וסימה רואש. הפרויקט נולד במסגרת חממת התוכן של בית הספר לתקשורת וחברת HOT. חבר השופטים ציין בהחלטתו כי פרויקט זה הוא "דוגמה ומופת לעבודה עיקשת ויצירתית. הסטודנטים עבדו מול גוף תוכן גדול ויצרו עבורו סדרה לקידום התכנית "גולדסטאריות". הם הראו יכולת כתיבה, הפקה, צילום ועריכה ברמה גבוהה ומרשימה. המהלך התקשורתי זכה לתהודה במדיה הדיגיטליים, לרבות ערוץ היוטיוב של HOT".

את האירוע פתח דיקאן ביה"ס, ד"ר יובל דרור, בנאום שהתייחס למושג מצוינות. "קבוצת המצטיינים מבינה שהשאלה האמיתית היא לא מה התואר נותן לך; השאלה האמיתית היא מה אתה לוקח ממנו. הקבוצה הזו מבינה שהשאלה האם תהיה מצטיין או לא קשורה בראש ובראשונה בך, במי אתה: האם אתה סקרן או לא? האם אתה חרוץ או לא, עד כמה אתה יודע שהעולם הוא מאגר בלתי נדלה של הזדמנויות וכל מה שצריך לעשות הוא לקחת?".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.