מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 13/05/2018 14:07
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

ארגונים רבים בעולם בוחרים באחסון מוטה קונטיינרים של רד האט עם Red Hat OpenShift Container Platform

יותר מ- 150 לקוחות בעולם אימצו אחסון מוטה-קונטיינרים(Container-native) של רד האט כדי לאפשר את המעבר שלהם לענן היברידי

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי מספר הולך וגדל של ארגונים ברחבי העולם פונים להיצע האחסון מוטה-קונטיינרים שלה (Container-native Storage), לתמיכה באימוץ של קונטיינרי לינוקס. בשנה האחרונה עברה רד האט את נקודת הציון של 150 לקוחות ברחבי העולם, אשר אימצו אחסון עבור קונטיינרים עם סביבות Red Hat OpenShift Container Platform שלה. לקוחות רבים משתמשים ב- Red Hat OpenShift Container Platform עבור יישומים מוטי-ענן (Cloud-native), ומייצגים את הדרך בה ארגונים מאפשרים לממש קונטיינרים בסביבות מורכבות. העולם הוותיק מבוסס ברובו על Persistent storage, בעוד העולם החדש מוכוון Stateless. האחסון המשולב מאפשר לשני העולמות להתנהל בצורה מושלמת בסביבת פלטפורמת הקונטיינרים, תוך "הפשטת" השימוש וידידותיות למפתחים.

האחסון מוטה-קונטיינרים של רד האט, המבוסס על Red Hat Gluster Storage מספק לארגונים אלה אחסון משולב ויציב. שילוב זה מאפשר לקונטיינרים "לנוע" ברחבי עננים היברידיים, עם ניידות יישומים מוגברת. אנו רואים דרישות גוברות והולכות למימוש בסיסי נתונים ומערכות Streaming של נתונים בסביבת קונטיינרים; סביבה שהתחילה כ- Stateless והפכה לסטנדרט דה פאקטו של מימושי IT מודרניים וותיקים (Legacy). האינגרציה העמוקה עם Red Hat OpenShift Container Platform עוזרת למפתחים להקצות בקלות ולנהל אחסון גמיש עבור יישומים, ומספק תמיכה אחודה. המימושים המרכזיים באחסון מוטה-קונטיינר הם לשמירה ארוכת טווח , לא רק לשמירה לאורך זמן של נתוני יישומים אלא גם עבור הנתונים על תפעול הקונטיינר. האינטגרציה העמוקה עם Red Hat OpenShift Container Platform עוזרת למפתחים להקצות בקלות ולנהל אחסון גמיש עבור יישומים, ומספק נקודת תמיכה אחודה. לקוחות משתמשים באחסון מוטה-קונטיינר לשמירה ארוכת טווח של נתונים עבור מגוון יישומים, כולל מסדי נתונים SQL ו- NonSQL, כלי CI/CD, שירותי Web, ויישומי מסרים דוגמת Kafka , AM-Q וכד'.

ארגונים המשתמשים באחסון קונטיינרים של רד האט נהנים מניהול פשוט, הטמעה מהירה, ותמיכה אחודה בצד תועלות כלכליות. תפישת האחסון מבוסס תוכנה של רד האט, מאפשרת ללקוחות להריץ אחסון מעל חומרה "רגילה" שרתי אינטל Bare metal, בסביבות וירטואליות, או בענן הציבורי.

דוגמא של מספר ארגונים מובילים שנהנים מאחסון Container-native של רד האט:

  • Aragonesa de Servicios Telematicos – חברה ציבורית ספרדית שתפקידה לספק שירותים טכניים לגופי המינהל הציבורי של אזור ארגון בספרד. AST הטמיעה אחסון מוטה-קונטיינרים של רד האט יחד עם Red Hat OpenShift Container Platform, כדי לקצר זמן אספקת שירותים, להגביר פיתוח יישומים, ולהפחית עלויות תפעול.
  • Generali Switzerland – חברת ביטוח שוויצרית שבחרה ב- Red Hat OpenShift Container Platform כפלטפורמת הפיתוח והאינטגרציה המרכזית שלה. כחלק מהטמעה זו היא משתמשת באחסון מוטה-קונטיינר של רד האט לפישוט אינטגרציה ולקישור מערכות ליבה קיימות עם פורטלים דינמיים.
  • IHK-GFi – ספקית שירותי IT עבור יותר מ- 70 לשכות תעשייה ומסחר בגרמניה. מימשה פתרון אחסון בעל ביצועים טובים ביותר עבור פלטפורמת האחסון הקיימת שלה המבוססת על NFS (מערכת קבצי רשת), ובחרה אחסון מוטה-קונטיינר של רד האט יחד עם Red Hat OpenShift Container Platform, בזכות הביצועים על NFS והתמיכה בפריסות ענן היברידי.
  • Lufthansa Technik – אחסון מוטה-קונטיינר של רד האט היה רכיב מרכזי שאפשר לחברת השירותים הטכניים של קבוצת התעופה לופטהנזה את המעבר לתשתית ענן היברידי עם Red Hat OpenShift Container Platform. היכולות שסופקו על ידי רד עזרו לצוותי הפיתוח והתפעול של Lufthansa Technik לעבוד יחד ביעילות רבה יותר בפיתוח פלטפורמת AVIATAR הפתוחה שלה, עבור לקוחות בתעשיית התעופה.

אריק בורגנר, סגן נשיא למחקר ב- IDC, אמר: "כאשר מפתחים רוצים לספק יישומים מתניידים בקלות שניתן לנהל אותם באופן עקבי בסביבות ענן היברידי, הצורך באחסון מבוסס-קונטיינרים מדרגי ועמיד לאורך זמן, הופך לחשוב יותר. על ידי אפשרות השימוש בסוג זה של אחסון עבור סביבות חומרה וסביבות וירטואליות גם יחד, ספקים כמו רד האט, עם Red Hat OpenShift Container Platform שלה, מספקים ערך רב לגופי IT שרוצים לעבוד עם מערך של פתרונות קוד פתוח".
אסף הירשברג, ארכיטקט פתרונות רד האט באזור ישראל יוון וקפריסין, אומר: "השימוש הגובר במערכות מבוססות קונטיינרים, מעצים את הצורך באחסון המתאים למשימה זו. אנו מלווים ארגונים רבים שמטמיעים בסיסי נתונים, מערכות קריטיות המשלבות שימוש באחסון, וכמובן יישומים מודרניים ל- Streaming של נתונים ורשומות ממערכות IoT, אתרי Web ומערכות חברתיות".

אודות רד האט
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.