הודעה לעיתונות

יוטימקו מודיעה על כוונה לרכוש את אטלה ממיקרו פוקוס

הרכישה תחזק את ההשקעה בעסקי מודולי חומרת אבטחה (HSM) ותוסיף עסק מוביל שוק של HSM לתשלומים לתיק אבטחת המידע של יוטימקו

  • הרכישה תשלב שתי חלוצות ידועות בעסקי מודולי חומרת אבטחה (HSM) עם חוזקות ומיצובי שוק משלימים
  • יוטימקו, כאחת ממובילות השוק הכלל עולמי בעסקי ה-HSM הרב תכליתיים, מחויבת באופן מלא להמשיך להשקיע עוד בתיק המוצרים של אטלה. הלקוחות של אטלה ירוויחו מהמחויבות של יוטימקו לאבטחה מאושרת, איכות מוצרים וחדשנות

קמפבל, קליפורניה, 18 במאי 2018, (BUSINESS WIRE) :

Utimaco, #2 הגלובלית ב-HSM (מודולי חומרת אבטחה), הודיעה היום על כוונה לרכוש ממיקרו פוקוס את התחומים העסקיים HSM ו-ESKM של אטלה, שהיו בעבר בבעלות Hewlett Packard Enterprise (HPE) לפני המיזוג בספטמבר 2017 של עסקי התוכנה שלה עם מיקרו פוקוס.

יוטימקו, שבסיסה בגרמניה והיא פעילה בשוק ה-HSM יותר מ-35 שנים, היא יצרנית גלובלית של HSM רב תכליתיים. יוטימקו בנתה את עמדת הובלת השוק שלה תוך התמקדות במכירות עקיפות באמצעות שותפים עסקיים שהם יצרני ציוד מקוריים או ערוצים ומכירת קו המוצרים שלה SecurityServer בענפים מגוונים כמו רכב, מימשל, מדיה ובידור, מדידה חכמה, מוליכים למחצה, תקשורת ומגזרי הבנקאות והשירותים הפיננסיים. יוטימקו חזקה באופן מסורתי בשוק הביתי שלה בגרמניה על סמך האישור שיש לה מזה זמן רב מאיגוד הבנקאות הגרמני (DK) ולאחרונה השיגה הסמכת PCI לקו המוצרים SecurityServer.

עם הרכישה של אטלה, אחד משמות המותג הכי מבוססים ואיקוניים ב-HSM לתשלומים אלקטרוניים, יוטימקו תאיץ את מסלול הצמיחה שלה בשוק התשלומים באמצעות גישה לשחקנים מובילים בבנקאות ושירותים פיננסיים, במיוחד בארה"ב, בריטניה ואסיה. יוטימקו מחויבת להשאיר את העובדים של אטלה ולהשקיע עוד באתר שלה בקליפורניה.

השלמת העסקה מותנית בגלל האישורים הרגולטוריים המקובלים הנדרשים וצפויה להיסגר בסתיו 2018.
מלטה פולמן, מנהל העסקים הראשי של יוטימקו, אמר: "הרכישה של אטלה תהווה ציון דרך חשוב בהמשך היישום של אסטרטגיית הצמיחה שלנו. היא משלימה מבחינת תיק המוצרים ונוכחות אזורית וגם השווקים האנכיים שאנחנו פונים אליהם. גם יוטימקו וגם אטלה הן חלוצות במודולי חומרת אבטחה, והשילוב שלהן מוביל לשפע ללא מתחרים של ניסיון וידע. יש לנו כבוד רב להישגים הטכנולוגיים של אטלה בתחום התשלומים ואנחנו רוצים להישאר מומחים ממוקדים בתחום זה, ונגישים באופן ישיר לשותפים וללקוחות. הרכישה תועיל ללקוחות ולעובדים, ותשרת את ההמשכיות וגם את החדשנות במוצרים".

"אטלה ויוטימקו הן שידוך מושלם כי שתיהן מהחלוצות המובילות בעסקי מודולי חומרת אבטחה, ופועלות בשווקים משלימים עם חוזקות תואמות שיעזרו ליצור התאמה טובה יותר ללקוחות ולמצב את אטלה להמשך צמיחה", אמר ג'ון דלק, המנהל הכללי של האבטחה במיקרו פוקוס. "אנחנו מחויבים באופן מלא לתיק תוכנת האבטחה שלנו ולמשימתנו לאבטח משתמשים, יישומים ונתונים. באמצעות חידושים כמו ההשקה לאחרונה של Voltage SecureData Sentry, אנחנו מבצעים את המשימה הזאת ומפגינים את יכולתנו לעמוד באתגרים התובעניים של אבטחת נתונים בקנה מידה גדול, וגם מפשטים ומשפרים את הזמן לערך".

אודות מודולי חומרת אבטחה (HSM)

HSM הם התקני מיחשוב ייעודיים שמגינים ומנהלים סודות קריפטוגרפיים, כמו חתימות ומפתחות דיגיטליים. הם נמצאים בבסיס ההגנה על תשתיות קריטיות רבות.

אודות מודול חומרת האבטחה אטלה

מודול חומרת האבטחה אטלה הוא מודול חומרה לאבטחת תשלומים שמיועד להגנה על נתונים רגישים ומפתחות קשורים בעסקאות תשלומים קמעונאיים שלא במזומן, אימות מחזיקי כרטיסים ומפתחות קריפטוגרפיים.

אודות Enterprise Secure Key Manager

Enterprise Secure Key Manager (ESKM) מספק פתרון ניהול מפתחות מרכזי מבוסס חומרה לביצוע איחוד ואוטומציה של אמצעי הבקרה על מפתחות הצפנה בארגון על ידי יצירה, הגנה, שירות וביקורת גישה של מפתחות הצפנה לשם ניהול בטוח ואמין.

אודות יוטימקו

יוטימקו היא ספקית כלל עולמית של פתרונות אבטחת סייבר מקצועיים עם מטה באאכן, גרמניה, ומשרדים ברחבי העולם. מאז 1983 יוטימקו מפתחת מכשירים מבוססי תוכנה ברמת אבטחה גבוהה (מודולי חומרת אבטחה) ופתרונות ציות לרגולציה על ספקי תקשורת (יירוט על פי חוק ושמירת נתונים). כיום יוטימקו היא מובילת השוק העולמית בשני המגזרים. הלקוחות והשותפים של יוטימקו בכל חלקי העולם בוטחים באמינות וההגנה על ההשקעה המוכחות וארוכות הטווח של החברה, וגם בתקני אבטחת המחשוב המאושרים הרבים שלה. יוטימקו מייצגת איכות מוצרים מוכרת, תוכנה ידידותית למשתמש, תמיכה מצוינת ואבטחה גבוהה אמינה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.utimaco.com.

אנשי קשר
Utimaco Inc.
Alexandra Guennewig
מנהלת השיווק הגלובלי
טל. +1 (408) 395 6400
דואל: [email protected]
מקור: Utimaco

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180518005012/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.