מפרסם: Ms comms
תאריך: 22/05/2018 09:58
נושא: טכנולוגיה והייטק
מימין - סלביק גימלברנד מנכ"ל לינוטק עם שי אוזון מנכ"ל One1
מימין - סלביק גימלברנד מנכ"ל לינוטק עם שי אוזון מנכ"ל One1
הודעה לעיתונות

One1 מרחיבה את שירותי הענן ונכנסת לתחום ה-Cloud ERP

== רוכשת את חברת לינוטק הישראלית שמתמחה ביישום מערכות ארגוניות בענן
==

One1 מודיעה על רכישת חברת לינוטק הישראלית, אשר מתמחה ביישום מערכות ארגוניות בענן. הרכישה היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת One1 להרחבת השירותים בענן ולהעמקת היכולות המקצועיות ביישום מערכות בענן כגון ERP, CRM, HCM ו-BI.

לינוטק היא שותפה של אורקל העולמית (Gold Partner Cloud Standard) והראשונה בישראל שהוסמכה ליישם בצורה מלאה את Oracle Cloud ERP. לחברה ניסיון בביצוע מספר פרויקטים מורכבים במגזרי תעשייה שונים בישראל ובחברות בינלאומיות, ובין לקוחותיה חברות מובילות במשק כגון מלאנוקס (Mellanox), רדוור (Radware), הסוכנות היהודית, Wix, OTI, אבן קיסר ועוד.

שי אוזון, מנכ"ל One1: "הרכישה היא צעד נוסף בהרחבת היכולות המקצועיות שאנו מציעים ללקוחותינו בענן. המומחיות של לינוטק מהווה תוספת כוח לפעילות החזקה שכבר קיימת ב-One1 בתחום ה-ERP, ה-CRM ושאר המערכות הארגוניות בענן, עם פתרונות כמו NetSuite, Salesforce, SAP ואחרים. לחברה צוות חזק ובסיס לקוחות טוב, ואני מאמין כי החיבור יתרום לשני הצדדים, ובעיקר ללקוחות של One1".

סלביק גימלברנד, מנכ"ל לינוטק: "אנחנו שמחים להצטרף ל-One1, קבוצת שירותי המחשוב המובילה בארץ. אנו רואים במהלך פוטנציאל גדול לצמיחה בארץ ובחו"ל, יכולת להציע מגוון שירותים רחב יותר ללקוחותינו ואפשרות להיכנס לפרויקטים גדולים כחלק מהפורטפוליו של חברה מובילה כמו One1. ביחד אנחנו נמשיך להוביל את שוק ה-ERP בישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.