מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 22/05/2018 10:06
נושא: תיירות
קרפאטוס - מלון אלימונדה
קרפאטוס - מלון אלימונדה
חופי האי קרפאטוס ביוון
חופי האי קרפאטוס ביוון
הכפרים הציוריים באי קרפאטוס
הכפרים הציוריים באי קרפאטוס
חופי הטורקיז של האי לפקדה
חופי הטורקיז של האי לפקדה
הודעה לעיתונות

קרפאטוס ולפקדה – שני איים יווניים אקזוטיים הם היעד הפופולרי של קיץ 2018

קרפאטוס ולפקדה הינם שני יעדים תיירותיים חדשים יחסית ואטרקטיביים מאוד שהפכו לדבר החם של קיץ 2018, במיוחד על רקע הביטולים הרבים של חופשות בטורקיה - האלטרנטיבה השפויה והקסומה

האי קרפאטוס שהיה במשך שנים סוד שמור היטב, הוא אי השוכן בים הקרפטי, בין רודוס לכרתים ומוקף בחופי טורקיז בתוליים, טבע פראי וכפרים ציוריים בהם נשמרו המנהגים והבגדים המסורתיים.

האי לפקדה הוא אחד האיים היפים בים האיוני. לפקדה הקרוי גם לפקאס, מצוי במערב יוון ושלא כשאר האיים, אינו דורש הפלגה שכן הוא מחובר ליבשה עם גשר. לפקדה הוא אי ירוק והררי וידוע בכמה מהחופים המרהיבים שלו שהמפורסם שבהם הוא חוף פורטו קציקי שלדעת רבים אחד החופים המרהיבים ביותר של יוון, האי מאד ירוק ויש בו מגוון של אפשרויות ספורט מים, אקסטרים, גלישת רוח וגלים ועוד. במרחק קצר מלפקדה מצויים שני האזורים המרהיבים ביותר לטיולים ביוון: חבל צומרקה וכפרי זגוריה.

הקיץ מפעילה חברת "אופק נסיעות ותיירות" שתי טיסות שבועיות (בימים רביעי ושבת) מנתב"ג לשני האיים ובמקביל מציעה החברה מגוון חבילות תיירות במחירים נוחים החל מ- 339 יורו לשלושה לילות במלונות מפנקים וכן במגוון סוויטות ודירות על החוף. חבילות הנופש כוללות טיסה ישירה מנתב"ג, העברות, לינה וארוחת בוקר במלונות ושפע פעילויות ואטרקציות במהלך השהות.

האי קרפאטוס הוא כאמור פנינה יוונית שמורה היטב ולמטיילים באי מובטחת חוויה שונה וייחודית. האי עצמו הוא קטן יחסית – 324 קמ"ר וגרים בו כ-5000 תושבים בלבד. בכל שבוע נתון שוהים באי מקסימום 3,000 תיירים מכל רחבי העולם וביניהם רק 170 ישראלים שהצליחו להירשם לטיסות הישירות מנתב"ג ישירות לאי במטוסים של חברת אל על (סנדור). האי נחשב לגן עדן זואולוגי ובוטני. במרכז האי יער צפוף וסביבו מטפחים תושבי האי כרמים, מטעים ובוסתנים. על המצוקים הנוגעים בים חיים עופות דורסים וציפורים נודדות וברחבי האי מסלולי הליכה רבים ואתרי ארכיאולוגיה מעניינים.

שני האיים קרפטוס ולפקדה מציעים מגוון רחב של פעילויות כולל שייט בין חופי הטורקיז המרהיבים, טיולים רגליים, טיולים ברכב, ברכבי שטח מגוונים או באופניים, טיפוס מצוקים, שחיה, צלילה ושנורקל בחופים מרהיבים ביופיים, גלישת גלים, סיורים ומסלולי הליכה בין ובתוך כפרים שהזמן בהם עצר מלכת, שיטוט בסמטאות ובשווקים, ביקורים במאות הטברנות הפרוסות ברחבי האיים ומציעות אוכל יווני מקורי, מוזיקה יוונית ותחושה חלומית של רוגע הרחק מההמון הסואן.

מחירים ותאריכי הטיסות והחבילות מופעים באתר אופק נסיעות WWW.OFEK-TRAVEL.CO.IL

למידע נוסף והזמנות : 04-8538666 ובאתר אופק נסיעות ותיירות: http://www.ofek-travel.co.il/

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, "רב תקשורת" : 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.