הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב במזרח התיכון עם Solutions Bridge בכוויית

סן פרנסיסקו, 24 במאי 2018, (BUSINESS WIRE):

Solutions Bridge, חברת ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים בכוויית סיטי, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל. התוספת של מקום בכוויית מפגינה את הצמיחה של אנדרסן גלובל במזרח התיכון, שהוא שוק חשוב עבור הארגון.

"פרקטיקה חזקה בכוויית חשובה להצלחה שלנו באזור וזאת הזדמנות יוצאת מהכלל להמשיך לספק שירותים הטובים מסוגם בכל העלם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "יש הרבה שינויים במזרח התיכון עכשיו וההתפתחות של חוקי מיסים היא גורם חשוב באזור. התוספת של Solutions Bridge, אחת מחברות ראיית החשבון הגדולות בכוויית, ממצבת אותנו להמשך הזדמנויות להתרחב".

Solutions Bridge, שהוקמה על ידי אנשי מקצוע של אנדרסן בכוויית לשעבר, מנוהלת על ידי השותף פואד אל הוראני. החברה מספקת שירותי ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים ליחידים ולתאגידים במגוון רחב של ענפים.

"הצוות שלנו בכוויית בעל ידע, מחויב לשקיפות ומחויב לענות על הצרכים של לקוחותינו על ידי מתן שירות ופתרונות מהמעלה הראשונה, וגם הזדהינו עם התכונות האלה בצוות של אנדרסן", אמר פואד. "למתן שירותי ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים מעולים יש חשיבות עליונה אצלנו, ואנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-96 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180524005010/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.