מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 29/05/2018 11:12
נושא: טכנולוגיה והייטק
גילי חרפק, צילום: יח"צ
גילי חרפק, צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

גילי חרפק מונתה לתפקיד מנהלת פרוייקטים באפלאוז ישראל

גילי חרפק (40) מונתה לתפקיד מנהלת פרוייקטים בחברת אפלאוז ישראל (Applause), המספקת פתרון בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש דיגיטליות של אפליקציות מובייל, ווב, טכנולוגיה לבישה ופתרונות IoT, באמצעות קהילה של 300,000 בודקים. במסגרת תפקידה תעסוק חרפק באפיון, תכנון וליווי לקוחות בפרויקטים QA ובדיקת חווית משתמש.
בתפקידה הקודם הובילה חרפק צוותי פיתוח אג'ייל בחברת Nice.
חרפק בוגרת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן.

אודות אפלאוז
אפלאוז (Applause) מספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש לאפליקציות מובייל, ווב, יישומים ארגוניים, חנויות מקוונות ופתרונות IOT באמצעות גישת CrowdTesting הנשענת על קהילה מנוהלת של למעלה מ- 300,000 מומחים המספקים שירותים על פי דרישה. אפלאוז מספקת ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה. באמצעות קהילת המומחים של אפלאוז יכולים ארגונים לבצע מגוון עצום של בדיקות על פי כל מאפיין נדרש, החל משפת מערכת ההפעלה, סוג ההתקן ועד מאפיינים אנושיים ייחודיים. לקוחות המשתמשים בפתרונות של אפלאוז נהנים מחוויות דיגיטל ברמה גבוהה, הבונות נאמנות לקוחות, מאיצות חדשנות ומגדילות הכנסות.
אפלאוז מעצימה למעלה מ- 3,000 לקוחות הנמנים על מותגי הדיגיטל המובילים בעולם, המספקים באמצעות אפלאוז חוויה דיגיטלית מושלמת ללקוחות שלהם בכל מכשיר ובכל מקום. בין לקוחות אפלאוז נכללים: גוגל, מיקרוסופט, אדובי, Uber, רשת הטלויזיה Fox, eBay, וולמארט, פייפאל, סיטי בנק, CNN, HBO, דיסני, Expedia, מלונות הילטון, BMW, פולקסוואגן.
אפלאוז הוקמה ומנוהלת על ידי הישראלי דורון ראובני. מטה החברה ממוקם בבוסטון. בישראל פועלת החברה בקרב חברות סטארט אפ ועד גופי אנטרפרייז.
למידע נוסף https://www.applause.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.