הודעה לעיתונות

שטוקהולם - סדרת דרמה המבוססת על רומן מאת נעה ידלין, תעלה ביולי בכאן 11

הפקה משותפת של כאן – תאגיד השידור הישראלי וקשת 12:

שטוקהולם

סדרת דרמה בת ארבעה פרקים, המבוססת על רומן מאת כלת פרס ספיר לספרות, נעה ידלין

בתפקידים הראשיים: ששון גבאי, גידי גוב, דב'לה גליקמן, תיקי דיין ולאורה ריבלין

***

יולי 2018 - השקה בכאן 11 ובדיגיטל

בהמשך השנה השקה בקשת 12

כאן – תאגיד השידור הישראלי ישדר ביולי 2018 בבכורה בכאן 11 ובדיגיטל את סדרת הדרמה "שטוקהולם", הפקה משותפת של כאן וקשת 12. הסדרה תעלה ותשודר בהמשך השנה גם בערוץ 12.

הסדרה מבוססת על רומן מאת כלת פרס ספיר לספרות, נעה ידלין, וכמו בספר, כל פרק של הסדרה ייוחד לדמות אחת מארבע הדמויות בה. גידי גוב יגלם את גווייתו של פרופ' אבישי שר-שלום ואליו מצטרפים ארבעת חבריו הטובים: תיקי דיין – בתפקיד נילי שקולניק, לאורה ריבלין – בתפקיד זוהרה ז"ק, דבל'ה גליקמן – בתפקיד יהודה חרל"פ וששון גבאי – בתפקיד עמוס ברזאני.

הסיפור:

אבישי שר-שלום, כלכלן בעל שם עולמי ומועמד מוביל לזכייה בפרס נובל בכלכלה, נמצא ערב אחד מת במיטתו, כנראה משום שלקה בליבו. את גופתו מוצאים ארבעת חבריו הקרובים בחמישים השנים האחרונות. רגע לפני שהם מזמינים אמבולנס ומתחילים להיערך לסידורי הלוויה, עולה

בדעתו של אחד מהם רעיון: חמישה ימים בלבד נותרו להכרזה על הזוכה בפרס נובל בשטוקהולם; חמישה ימים שמפרידים בין עוד פרופסור לכלכלה, שייקבר ויישכח, ובין חתן פרס נובל, ששמו ייחרט בזיכרון לנצח.

מה יקרה אם "יחזיקו אותו בחיים", יסתירו את דבר מותו, ויתנו לו הזדמנות לזכות בפרס שרצה בו יותר מכול? הוא גרוש, אין לו ילדים, אימו חולה בקיהיון (דמנציה), אחותו מתגוררת בעיר אחרת ורחוקה. כמה קשה כבר יכול להיות לענות בשמו על מסרונים והודעות?

לאחר לבטים החברים מחליטים לעשות זאת. הם מגבירים את עוצמת הקירור בחדרו לעוצמה הגבוהה ביותר, ומחלקים ביניהם את השבוע למשמרות: בכל רגע נתון יישאר אחד מהם בבית, לשמור על הגופה ולתפעל את תיבת הדואר האלקטרוני ואת הטלפון הנייד שלו. אך ככל שמתקדם השבוע, דברים מתחילים להסתבך...

תסריט: נעה ידלין | עריכת תסריט: אסתי נמדר | בימוי: דני סירקין | הפקה: ארצה הפקות בע"מ

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כאן - תאגיד השידור הישראלי.