אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל, סטפנו מורטי, המפיץ האיטלקי ודן בר לב, סמנכ"ל שיווק ומכירות
אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל, סטפנו מורטי, המפיץ האיטלקי ודן בר לב, סמנכ"ל שיווק ומכירות
לוגו LeaderMES
לוגו LeaderMES
הודעה לעיתונות

LeaderMES עושה מהפיכה תעשייתית 4.0 גם במילאנו

איך אומרים מהפיכה תעשייתית באיטלקית?

בתמונה המצורפת, משמאל לימיין:
אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל LeaderMES
סטפנו מורטי, המפיץ האיטלקי של LeaderMES
דן בר לב, סמנכ"ל שיווק ומכירות של LeaderMES

חברת הסטארט-אפ LeaderMES, אשר מפתחת יישומים טכנולוגיים מתקדמים לייעול מפעלי תעשייה קטנים ובינוניים, יצאה לעשות מהפיכה תעשייתית 4.0 גם במילאנו, בתערוכת PLAST שתתקיים בין ה-29 במאי ל-1 ביוני, 2018.
PLAST הינה תערוכה בינלאומית גדולה של מוצרים לתעשיית הפלסטיק ומוצרי האריזה, מציגים בה טכנולוגיות חדשניות המיועדות למפעל החכם, לצד טכנולוגיות חדשות לתעשיית הפלסטיק ומוצרי האריזה. בתערוכה יציגו השנה 2,000 חברות מכל העולם.

LeaderMES
בולטת בתערוכה על שום פלטפורמת ה- Web פרי פיתוחה למפעל החכם. הפלטפורמה של החברה פותחה כדי לקדם הלכה למעשה את מהפיכת המידע, המהפיכה התעשייתית הרביעית. השימוש בפלטפורמה של LeaderMES מאפשר טרנספורמציה דיגיטלית קלה ומהירה למפעלים בתעשייה המסורתית, כמו גם שיפור של 10% בביצועים כבר במהלך החודש הראשון ליישומה.

אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל LeaderMES, אומר: "כמעט כל מי שבא לפה יודע שהוא בא לסייע בקידומה של התעשייה אל עולם ההיי-טק והטכנולוגיה. בשנה האחרונה המהפיכה עברה כיברת דרך משמעותית. זה בהחלט ניכר בהתעניינות, שלא לדבר על החיונית העצומה של הפתרונות, לישראל ולעולם כולו".

LeaderMES, המצויה בצמיחה, מונה 20 עובדים, ממוקמת בחיפה, ישראל ונמצאת בשלבים של פריצה לשוק העולמי.

אודות LeaderMES
LeaderMES מאפשרת למפעלי תעשיה קטנים ובינוניים להתחרות בסביבה המתקדמת של Industry 4.0 על ידי שילוב טכנולוגיות חדשניות של אבטחת מידע, קישוריות, ניתוח נתונים ומיחשוב. LeaderMES מייעלת ומפשטת את תהליכי הייצור באופן דיגיטלי, וכך מציבה את מפעלי הייצור המשתמשים במערכת שלה בחזית הטכנולוגיה התעשייתית. השימוש בטכנולוגיה המתקדמת מעצים את יכולותיהם להתחרות בשוק, לשפר את הרווחיות ולשמר מקומות עבודה חשובים.

הפתרון המהפכני, מבוסס מתודולוגית agile, הינו פלטפורמת ייצור דיגיטלית חכמה, המציעה למשתמשים מערכת כוללת לניהול הייצור יחד עם פתרון גמיש ומודולרי של כלי plug-and-play. פלטפורמת הענן הדיגיטלית המאובטחת והאפליקציות החכמות מוטמעות ברחבי העולם ומחברות אלפי מכונות ייצור, וכך מעניקות למשתמשים יכולות ניתוח ובקרה חסרות תקדים בסביבות ייצור תובעניות.

פרטים נוספים כיצד תוכל/י גם את/ה להפוך את העסק למפעל דיגיטלי ניתן למצוא ב www.leadermes.com או לכתוב אלינו אל [[email protected]].

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.