הודעה לעיתונות

STCPartners הופכת ל-Andersen Tax & Legal בצרפת

סן פרנסיסקו, 5 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

ארבע שנים אחרי שהפכה לחברה חברה של אנדרסן גלובל, STCPartners מפריס אימצה רשמית את הסימן המסחרי אנדרסן בצרפת והושקה כ-Andersen Tax & Legal. החברה הייתה אחת מהחברות החברות הראשונות של הארגון הגלובלי שעזרה להניע את ההתרחבות הראשונית לתוך אירופה בסוף 2013 ומנהלים אותה השותפים המנהלים ארווה-אנטואן קודרק, דלפין בריאני ופייר בולי. Andersen Tax & Legal בצרפת היא חברה לעריכת דין שמתמחה בהשקעות פרטיות ומציעה שירותים מותאמים אישית וחדשניים ללקוחותיה.

"לרבים מאיתנו יש היסטוריה משותפת וחשנו קירבה טבעית שהתחילה כבר במגעים הראשונים שלנו. העבודה עם אנשים בעלי צורת חשיבה דומה חיונית לחברה שלנו וללקוחות שלנו, שיוכלו כך להרוויח משירותים חלקים ועקביים באיכות הגבוהה ביותר במרכזים כלכליים רבים ברחבי העולם", אמר ארווה-אנטואן קודרק.

דלפין בריאני אמרה: "אנחנו, וגם העובדים שלנו, מגויסים להצלחה של ההשקה הזאת, ומודעים להזדמנות העצומה שקיבלנו המאפשרת לנו להשתתף בפיתוח של חברת עריכת דין ייחודית בצרפת שתהיה מסוגלת להיענות טוב יותר מאי פעם לציפיות והצרכים של לקוחותינו". דלפין בריאני חברה במועצת המנהלים הגלובלית והשותף פייר בולי חבר במועצה המייעצת הגלובלית.

החברה, שהוקמה ב-2005, תמשיך לספק ייעוץ משפטי ומיסים למשפחות עשירות ולעסקים שלהן בצרפת, אירופה ובעולם. Andersen Tax & Legal מייעצת גם לקבוצות פרטיות ומשפחתיות, לבעלי המניות והמנהלים שלהן וגם להנהלות של חברות גדולות, ציבוריות ופרטיות, עם מבנים מגוונים של החזקת מניות. המגזרים החשובים שהחברה משרתת הם חקלאות והפצה של מוצרי צריכה, אנרגיה, עסקים משפחתיים, שירותים פיננסיים, תרופות, תקשורת, טלקום, השקעות פרטיות, נדלן ותחבורה.
"יש לי קשרים מקצועיים קרובים עם הצוות שלנו בפריס ואני מעריך את התובנה העסקית החדשנית שלו והיכולות חוצות הגבולות המובילות. אנחנו שותפים לערכי הליבה של אחריות, אי תלות ושקיפות וגם לחזון משותף של יצירת צוות מצוין ומגוון שמספק שירותים הטובים בענף", אמר מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "לנוכחות חזקה באזורי האירופי יש חשיבות עליונה לחברה שלנו, וההשקה הרשמית של השם אנדרסן בצרפת היא סימן לצמיחה שלנו בשוק".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-103 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180605005075/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.