הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מקדמת בברכה את B.A. Tax Accountants בלוכסמבורג

סן פרנסיסקו, 7 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הודיעה על נוכחות נוספת באירופה באמצעות B.A. Tax Accountants, חברת ייעוץ מס בלוכסמבורג סיטי. ההסכם לשיתוף פעולה מפגין את ההתרחבות של אנדרסן באזור. המנהל הכללי מישאל פרובסט עומד בראש הצוות של B.A. Tax Accountants.

"אנשי המקצוע ב-B.A. Tax Accountants מציעים מימד אחר ליכולות הבינ"ל שלנו ומספקים חיבור מצוין לגרמניה ולשאר האיחוד האירופי. לוכסמבורג היא שוק חשוב לשירותי מס והעמיתים החדשים שלנו מרחיבים את יכולתנו לספק שירותים חוצי גבולות הטובים בענף", אמר מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC.

B.A. Tax Accountants מספקת שירותים בכל תחומי המס, כולל תכנון מס, הבניית מס, מיזוגים ורכישות, פשיטות רגל ושינוי מבני. מיסוי אישי, מע"מ, מיסי חברות וגם דברים מיוחדים כמו תמחור העברות, תכנון עיזבונות, עבודת חשבונאות ותמיכה מינהלית לחברות בלוכסמבורג מכוסים על ידי הצוותים המשולבים בלוכסמבורג.

ל-B.A. Tax Accountants יש קשרים קיימים עם הצוות של Andersen Tax בלוכסמבורג והיא תספק את התמיכה בלקוחות. מישאל פרובסט ייקח גם את התפקיד של המנהל הכללי של המשרד של Andersen Tax בלוכסמבורג.

"יש לנו קשרים עם רבים מהשותפים בחברות החברות של אנדרסן גלובל כבר זמן מה, ושיתוף הפעולה יעניק ערך מוסף ללקוחת שלנו וגם לעובדים שלנו", אמר מישאל. "אנחנו מעריכים אחריות, שקיפות ומתן שירותי מס וחשבונאות מותאמים אישית באיכות גבוהה. אני מאוד נלהב לשתף פעולה עם ארגון שמחזיק באותם העקרונות האלה".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-104 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180607005009/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.