שי דובב, סמנכ"ל המכירות של ThetaRay
שי דובב, סמנכ"ל המכירות של ThetaRay
הודעה לעיתונות

קבוצת ABN AMRO בחרה בפתרון מניעת פשיעה והלבנת ההון של ThetaRay

היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים

ABN AMRO Bank N.V. , מהבנקים המובילים בצפון מערב אירופה, בחרה בפתרון מניעת פשיעה והלבנת הון של ThetaRay ( Post Transaction Monitoring for Anti Money Laundering) לניטור באופן גלובאלי. תקופת ההתקשרות בין החברות היא ל-5 שנים והיקפה מוערך במיליוני דולרים.

הפתרון של ThetaRay מאפשר למוסדות פיננסים לזהות את הסימנים המוקדמים ביותר להלבנת הון. הוא מבוסס על אלגוריתם שפותח על ידי מתמטיקאים מובילים במשך עשור, ועל למידת מכונה מתקדמת שיכולה לזהות סימני הלבנת הון או פשיעה לפני שבוצעה. אחוז התראות השווא הנמוך במיוחד תורם אף הוא ליעילות הפתרון בהתמודדות הבנקים עם סיכוני הלבנות ההון וסיכונים תפעוליים שונים.

הלן הרפטמייר, Director Client Due Diligence, Admin & Regulations ב- ABN AMRO ציינה כי:" בחרנו בפתרון מניעת הלבנת ההון של ThetaRay הפתרון הטוב ביותר עבור המטרות שלנו אנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם ThetaRay ".

שי דובב, סמנכ"ל המכירות של ThetaRay, הוסיף כי:" אנו שמחים מאוד שקבוצת ABN AMRO הצטרפה לרשימה מכובדת של בנקים מובילים שכבר משתמשים בפתרונות מניעת הלבנת ההון של ThetaRay. בנקים היום מתמודדים עם אתגרים מורכבים מאוד שמציבים בפניהם קבוצות טרור ופשיעה מאורגנות. עליהם לגייס את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, כדי להגן על עצמם ועל מנת לעמוד ברגולציה המחמירה ביותר."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.