הודעה לעיתונות

Advanced Energy Inc. ממנה את אמיר וקס למנכ"ל חברת הבת החדשה שלה בישראל

ענקית האנרגיה העולמית מרחיבה את שורותיה בכדי לסייע לחדירתה לשוק המקומי

פורט קולינס, קולרדו, 17 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

Advance Energy Inc (Nasdaq: AEIS), אחת החברות המובילות בעולם בתחום האנרגיה, המתרכזת בפתרונות של המרת מתח ופתרונות בקרה ומדידה, הודיעה היום על מינויו של אמיר וקס למנכ"ל חברת הבת החדשה שלה בישראל החל מה-17 ביוני 2018.

וקס אמור להוות חוליה מקשרת בין ההנהלה העולמית של החברה לשוק המקומי. הוא יתרכז בתחילה בהקמת תשתית מקומית, הכוללת בין היתר, הקמת המתקנים הדרושים וגיוס צוות עובדים שיאפשר לחברה לחדור לשוק הישראלי. מינוי זה משתלב במאמציה של AE לבסס את צמיחתה בתחום עסקי הסמי קונדקטור (מוליכים למחצה) בישראל וחיבורה לתעשייה המקומית. חברת הבת תציע מוצרים נבחרים מהמגוון של AE, שירותי הנדסה ותמיכה בשוק המקומי וכן תעבוד בשיתוף עם לקוחות ומרכזי פיתוח טכנולוגיים ישראלים על מנת לעודד חדשנות ופיתוח עסקי.

"חברת הבת הישראלית תהפוך למוקד של חדשנות עבור AE" אמר יובל וסרמן, נשיא ומנכ"ל AE. "מינוי של אמיר והיקף תפקידיו יסייעו לנו לצמוח בשוק הישראלי מבחינה עסקית וטכנולוגית, בד בבד עם תמיכה בלקוחות המקומיים הותיקים. אנו מצפים לראות את התפתחותו של הארגון בישראל".

בטרם הצטרף ל-AE, עבד וקס במשך 17 שנה בחברת Applied Materials. בין יתר תפקידיו שימש כמנהל המוצר המוביל של החברה וכמנהל הפיתוח העסקי שלה. בתפקידו זה התמקד וקס בקידום יוזמות חדשות לפיתוח עסקי ובהרחבת הקשרים העסקיים בשוק הישראלי.

על Advanced Energy

חברת Advanced Energy היא אחת החברות המובילות בעולם בתכנון וייצור של פתרונות הנדסיים ויחידות בקרה ומדידה של המרת הספק כח חשמלי עבור יישומים ותהליכים בתעשייה. הפתרונות של AE מאפשרים שימוש יעיל של לקוחותיה ביישומים מורכבים של מוליכים למחצה וייצור תעשייתי.

ל-AE ידע הנדסי נרחב ופריסה עולמית של שירותי תמיכה, המאפשרים לה לבנות שיתופי פעולה המרחיבים את יכולותיה הטכנולוגיות ונותנים לה גישה לפיתוחים המתקדמים ביותר בתחום, דבר המסייע לה לקדם ולהניע את צמיחת לקוחותיה.

AE הקדישה יותר משלושה עשורים על מנת להרחיב את מעגל לקוחותיה בעולם. ההנהלה שלה ממוקמת בפורט קולינס, קולורדו. אתר החברה: http://www.advanced–energy.com.

Global Results Communications for Advanced Energy Industries, Inc.
Priya Dua / Lora Wilson
+1 949.306.0276
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.