יניב לוי, צילום אורן כהן,  דוברות ההסתדרות
יניב לוי, צילום אורן כהן, דוברות ההסתדרות
הודעה לעיתונות

דובר ההסתדרות יקודם לתפקיד ראש אגף ההסברה, הדוברות והפרסום בארגון

יניב לוי ימשיך לשמש כדובר ההסתדרות ויהיה אחראי, בין היתר, על אגף חדש שירכז את כל פעילות הפרסום, ההסברה והדיגיטל של הארגון ***

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "לוי הוא איש מקצוע מצוין ומסור ופתיחת האגף החדש בראשותו, היא בחירה טבעית שמשקפת את מה שכבר קורה בפועל. ההסתדרות שתציין בקרוב מאה שנים להיווסדה, עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה בכל מה שנוגע לנוכחות הארגון בערוצי המדיה המסורתיים והחדשים"

מוסדות ההסתדרות אישרו היום (ד') את הרחבתה של מינהלת התקשורת השיווקית בארגון ואת הקמתו של אגף חדש שירכז את כל תחומי ההסברה, ניהול המשברים, הפרסום, הדוברות והדיגיטל. מי שנבחר לעמוד בראש האגף החדש, הוא דובר ההסתדרות בחמש השנים האחרונות, יניב לוי.

לוי, שימשיך לשמש כדובר הארגון, במקביל לתפקידו כראש האגף החדש, הצטרף להסתדרות ביולי 2013 - ראשית תנופת ההתאגדות שהחלה בעקבות פסק דין פלאפון. כחלק מהאסטרטגיה התקשורתית שאימץ הארגון בתקופה זו, לוי הוביל את כניסתה של ההסתדרות לזירת הפרסום ותרם רבות לביסוס מעמדה בערוצי המדיה החדשים. במקביל לעלייה בהיקף הפעילות התקשורתית של ההסתדרות, לוי הוביל את הפקתם של קמפיינים פרסומיים רבים, כאשר קמפיין ההתאגדות הראשון זיכה אותו ואת הארגון בפרס ההשקה המנצחת מטעם איגוד השיווק הישראלי. בין הנכסים הדיגטליים שלוי פיתח והרחיב, ניתן למנות עמודי פייסבוק ארגוניים שנותנים מענה שוטף לגולשים בשלוש שפות עם למעלה מ-120 אלף עוקבים, ערוצי יוטיוב ואינסטגרם פעילים, אתר האינטרנט הארגוני ומתחמי תוכן נוספים.

בשנים האחרונות לוי היה שותף מוביל לניהול משברים ולהובלה התקשורתית של מאבקי עובדים רבים, בהם: מאבקם של עובדי הדואר, כיל, טבע, אגד, נמלי הים, הצלת רשת השיווק מגה, הצלת בי"ח הדסה ועוד. בנוסף, לוי מילא תפקיד מרכזי בניהול התקשורתי של הסכמים כלכליים בולטים שהושגו בין ההסתדרות לבין גופי המעסיקים והמדינה. בין מהלכי ההסברה שלוי היה אמון על ניהולם: העלאת שכר המינימום במשק, תכנית ניסנקורן-כחלון לצמצום תופעת עובדי הקבלן, הסכם המסגרת במגזר הציבורי, הגדלת פנסיית החובה, המתווה להעלאת קצבאות הנכות, קיצור שבוע העבודה ומהלכים רבים נוספים.

טרם הצטרפותו להסתדרות, לוי (41), היה דובר ומנהל קשרי החוץ של הקריה האקדמית אונו ובעברו שימש כמנהל ההפקה בחטיבת המבצעים של רשות השידור. במשך 12 שנים ערך והגיש את תכניות האקטואליה ברדיו ירושלים וכיהן כחבר בצוות ההיגוי של התחנה. במסגרת תפקידו הנוכחי, לוי משמש גם כמרצה לתחומי התקשורת במכון למנהיגות עובדים.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בירך על המינוי ואמר: "לוי הוא איש מקצוע מצוין ומסור ופתיחת האגף החדש בראשותו, היא בחירה טבעית שמשקפת את מה שכבר קורה בפועל. ההסתדרות שתציין בקרוב מאה שנים להיווסדה, עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה בכל מה שנוגע לנוכחות הארגון בערוצי המדיה המסורתיים והחדשים, וליניב יש חלק חשוב ומשמעותי בדבר. אין לי ספק שתרומתו הגדולה למערכת, תמשיך לקבל ביטוי בפועלה של ההסתדרות כתנועה החברתית הגדולה והמשפיעה בארץ".

לוי מסר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות ולמוסדות הארגון על האמון שהם נותנים בי ורואה זכות גדולה להיות שותף לעשייה חברתית פורצת דרך. תודה מקרב לב גם לצוות שאיתי על המקצוענות ועל הדרך שאנחנו עושים ביחד. האפשרות להיות מעורב ולהשפיע מדי יום על התפיסה הציבורית של העבודה המאורגנת, מלווה בתחושת אחריות אישית ומקצועית אדירה. אני מאמין כי הדרך שבה אנשים צורכים חדשות השתנתה וממשיכה להשתנות וזה מזמן לנו הזדמנויות ואתגרים חדשים. בתור אחד הגופים המשפיעים במשק, להסתדרות יש אחריות להמשיך ולהרחיב את דרכי התקשורת עם ציבור העובדים והגמלאים והקמת האגף החדש תסייע לממש חזון זה ולתמוך בפעילות המשמעותית שמוביל הארגון למען צמצום פערים חברתיים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ההסתדרות החדשה.