LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Veloxint, חברת הבת לחומרים מתקדמים של Braidy Industries, זוכה בפרס S&P Global Platts Global Metals Award לשנת 2018

רוכשת מפעל ייצור בשטח של 68,000 רגל רבוע באזור הזדמנויות שנמצא בקנטקי

מצפה ליצור 150 משרות קבועות מקומיות בשלב הייצור בקנה מידה מלא

פראמינגהם, מסצ'וסטס, 21 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE)

זמן קצר אחרי ש-Veloxint קיבלה הכרה כפתרון פורץ הדרך של השנה בפרסי S&P Global Platts Global Metals Awards של 2018 עבור מטלורגיית סגסוגת המיקרו קריסטלין שלה, חברת הבת של Braidy Industries סגרה את הרכישה של מפעל ייצור בשטח של 68,000 רגל רבוע, שנקרא בעבר בניין HT Hackney Co.. המפעל נמצא באזור הזדמנויות המאושר על ידי משרד האוצר האמריקני, שהוכרז על ידי מושל קנטקי מאט בווין. אזורי הזדמנויות מאפשרים הפחתה של 50% במיסי רווחי הון על השקעות שמוחזקות במשך חמש שנים או יותר. החזקות שמוחזקות במשך עשר שנים פטורות לאחר מכן לגמרי ממיסי רווחי הון.

Veloxint ידועה בפיתוחים שלה במטלורגיית סגסוגת מיקרו קריסטלין. החברה, שנבנתה באמצעות טכנולוגיה קניינית שהתפתחה ב-MIT, פיצחה את הצופן של תיעוש תהליכים על ידי יצירת כמה מהמתכות הכי קשות וחזקות בעולם שעומדות בפני חום ובלאי של הזמן בגלל התכונות המתקדמות שלהן.
לדברי השופטים של Global Metals Awards, Veloxint הייתה "מנצחת משכנעת עם פוטנציאל עצום" בטכנולוגיית מטלורגיית האבקות שלה "שיימצאו לה יישומים רבים במגזרים רבים".

מנכ"ל Veloxint אלאן לונד אמר על ההתפתחויות: הפרס S&P Global Platts Global Metals Award עבור הפתרון פורץ הדרך של השנה היה כבוד רב מאוד ואנחנו שמחים לקבל את ההכרה הזאת בהתקדמנו בהקמת פעילות הייצור שלנו במזרח קנטקי. חשוב לנו לא רק להימצא קרוב ל-Braidy Industries באתר EastPark, אלא גם להיות חלק מהיתרון הכלכלי של אזור הזדמנויות מוכרז. בסופו של דבר זה יאפשר לנו להביא 150 משרות קבועות למשפחות ראויות באזור. בסופו של דבר, האנשים הם אבני היסוד של הפעילות שלנו".

"באמצעות Veloxint ו-Braidy Atlas Mill, אנחנו בונים מחדש את אפלצ'יה באמצעות טכנולוגיה", אמר מנכ"ל Braidy Industries קרייג בושאר. "אנחנו ממשיכים לקדם פעילות שתהפוך את מזרח קנטקי לחלק ממסדרון הייצור המתקדם המפורסם ביותר בעולם. אנחנו מאוד שמחים שאתר EastPark שלנו כלול באזור ההזדמנויות שהוכרז על ידי המושל בווין ואנחנו מזמינים חברות אחרות עם טכנולוגיות סינרגטיות להצטרף אלינו ולהיות חלק מהיוזמות שלנו "משפחה אחת" ב-Braidy Industries".

"הטכנולוגיה מילאה תפקיד יותר ויותר חשוב ברשימת הזוכים הזאת, וקיימות מופיעה לאורך שרשרת הערך, כשהסביבה והיעילות בראש מעיינינו", אמר מרטין פרנקל, נשיא S&P Global Platts. "אנו מברכים את Veloxint על הזכייה המרשימה שלה בפרסי S&P Global Platts Global Metals Awards של 2018".
לרשימה מלאה של זוכי פרסי S&P Global Platts Global Metals Awards של 2018, כולל נימוקי השופטים, בקרו באתר של Platts Global Metals Awards (http://gma.platts.com/).

למידע נוסף על Veloxint, בקרו בבקשה באתר www.Veloxint.com.
למידע נוסף על Braidy Industries, בקרו בבקשה באתר www.BraidyIndustries.com.

אודות Braidy Industries/ Veloxint

Braidy Industries היא יצרנית מתקדמת הנוטה לעתיד של מתכות לתעשיות התחבורה וההגנה הגלובליות. יחד עם חברת הבת שלה Veloxint, חברת פתרונות הפחתת משקל שהתפתחה ב-MIT, החברה מייצרת את המתכות החזקות ביותר שיוצרו אי פעם. פרויקט הבכורה של Braidy Industries הוא הבנייה של המפעל לערגול אלומיניום בעלות הנמוכה ביותר בצפון אמריקה במרכז התעשייתי EastPark באשלנד, קנטקי כדי לייצר 300,000 טון בשנה של פח אלומיניום מוכן לייצור מסדרות 5000x, 6000x ו-7000x לתעשיות הרכב והתעופה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.braidyindustries.com.

אודות S&P Global Platts

ב-S&P Global Platts אנחנו מספקים את התובנות; אתם מקבלים החלטות מושכלות יותר לגבי מסחר ועסקים בביטחה. אנחנו הספק הבלתי תלוי המוביל של מידע ומחירי ייחוס לשוקי הסחורות והאנרגיה. לקוחות ביותר מ-150 מדינות פונים למומחיות שלנו בחדשות, מחירים וניתוחים כדי להביא יותר שקיפות ויעילות לשווקים. הכיסוי של S&P Global Platts כולל נפט וגז, אנרגיה, פטרוכימיה, מתכות, חקלאות וספנות.

S&P Global Platts היא חטיבה של S&P Global (NYSE: SPGI), שמספקת בינה חיונית לאנשים, חברות וממשלות כדי לקבל החלטות בביטחה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.platts.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51824662&lang=en

אנשי קשר
Weber Shandwick
Anthony Feldman, 212-445-8400
[email protected]

מקור: Braidy Industries

גלריית מולטימדיה חכמה

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.