LOGO
LOGO
מכשיר הבדיקות הקרדיולוגיות MyoVista Wavelet ECG (תמונה: Business Wire)
מכשיר הבדיקות הקרדיולוגיות MyoVista Wavelet ECG (תמונה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

HeartSciences צוינה בתור "הזנק שכדאי לעקוב אחריו"

סאותלייק, טקסס, 22 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

HeartSciences שמחה על כך שצוינה בתור "הזנק שכדאי לעקוב אחריו" בגיליון ה-8 ביוני 2018 של MedTech Strategist. במאמר שכותרתו “HEARTSCIENCES: ARTIFICIAL INTELLIGENCE IMPROVES FRONTLINE RISK STRATIFICATION FOR HEART DISEASES” דנים בתפקיד של HeartSciences בטיפול באתגרים העכשוויים והצרכים המשמעותיים שלא נענו בגילוי מחלות לב בשלב מוקדם והפחתת ההימצאות הגבוהה של בדיקות אבחון יקרות עם תפוקות נמוכות. במאמר מדגישים את ההזדמנות העצומה שטמונה בטכנולוגיה פורצת הדרך MyoVista® Wavelet ECG (wavECG™) של HeartSciences להועיל לחולים ולהפחית את העלויות של מערכת הבריאות ומפנים למחקר שכותרתו “Prediction of Abnormal Myocardial Relaxation From Signal Processed Surface ECG” שפורסם לאחרונה בכתב העת של האיגוד האמריקני לקרדיולוגיה (JACC).

"זה כבוד לקבל הכרה מ-MedTech Strategist בתור "הזנק שכדאי לעקוב אחריו", אמר מרק הילז, מנכ"ל. HeartSciences פועלת לגשר על "פער האבחון" שיש כיום בטיפול הקרדיולוגי על ידי הספקת פתרונות יעילים וזולים שעוזרים לזהות חולים לפני שהם חווים אירוע לבבי שלילי, כמו התקף לב.

"הפרדיגמה הנוכחית של בדיקות סקר לגילוי מחלות לב מחמיצה אנשים בשלבים מוקדמים, כשהמחלה מגיבה לטיפול במידה הרבה ביותר. HeartSciences לקחה כלי בדיקות שנמצא בכל מקום, ה-ECG עם 12 מוליכים, והפכה אותו, באמצעות שימוש בעיבוד אותות ובינה מלאכותית, לכלי רב עוצמה שיכול לזהות הפרעה בתפקוד הדיאסטולי, אינדיקטור מוקדם לרוב מחלות הלב".

--MedTech Strategist מאת מרי סטיוארט

אודות HeartSciences

HeartSciences מקדמת את התחום של אלקטרוקרדיוגרפיה באמצעות שימוש בעיבוד אותות גלונים ובינה מלאכותית כדי לפתח את טכנולוגיית ה-ECG מהדור הבא. משתמשים כיום בעיבוד אותות גלונים בענפים רבים ושונים ככלי חשוב כדי לספק תובנות ונתונים רבי ערך חדשים שקשורים לאנליזה ספקטרלית של אות. מכשיר הבדיקה הקרדיולוגית MyoVista wavECG של HeartSciences הוא אלקטרוקרדיוגרף מנוחה עם 12 מוליכים שמשתמש בעיבוד אותות המבוסס על התמרת גלונים מתמשכת (CWT). אינפומטיקה רשומה כפטנט מתמקדת במידע שקשור לאנרגיה במקום במידע רגיל שמבוסס על מתח. המשימה של HeartSciences היא לאפשר בדיקות מדויקות ונגישות מבחינה כספית לגילוי מוקדם של מחלות לב.

בנוסף לאינפורמטיקה הקניינית, המכשיר MyoVista wavECG כולל גם יכולות של ECG מנוחה עם 12 מוליכים עם מלוא הפונקציות ביניהן אנליזה באמצעות האלגוריתם של גלזגו, אחד מהאלגוריתמים המפרשים הכי מוערכים בעולם. למכשיר יש תצוגת מסך מגע 15.6 אינטש עם רזולוציה גבוהה ויש בו פונקציות רבות שבדרך כלל משויכות למכשיר טבלט המצריכות הכשרה מינימלית של המשתמש וגם שימוש קל ואינטואיטיבי. המכשיר MyoVista wavECG לא מאושר כיום למכירה או הפצה בארצות הברית ולא קיבל עדיין אישור של ה-FDA.

HeartSciences היא חברה אמריקנית פרטית שבסיסה בסאותלייק, טקסס.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.heartsciences.com.

מדיה
הקישור הבא מוביל לפלטפורמת תמיכה מולטימדיה שמיועדת לספק הורדה מהירה של אלמנטי מדיה שנחוצים כדי לפתח את הכתבה שלכם על HeartSciences וטכנולוגיית MyoVista.

https://digitalmedia.vnr1.com/2018/06/20/heartsciences/

אנשי קשר
HeartSciences
Gene Gephart, +1-737-346-1089
[email protected]
או
קשר למשקיעים
Zimmons International Communications
Jennifer K. Zimmons, +1-917-214-3514
[email protected]
מקור: HeartSciences

גלריית מולטימדיה חכמה

מכשיר הבדיקות הקרדיולוגיות MyoVista Wavelet ECG (תמונה: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180622005088/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.