מפרסם: עיריית ירושלים
תאריך: 25/06/2018 13:13
נושא: מוניציפלי
הודעה לעיתונות

דירוג דן אנד ברדסטריט קבע: ירושלים היא העיר הטובה ביותר לעסקים בישראל 2018

ניר ברקת ראש העיר ירושלים: "הדירוג של ירושלים כעיר הטובה ביותר לעסקים בארץ משקף את חזרתה של בירת ישראל למקומה הטבעי כעיר מובילה ופורצת דרך. ההשקעות הגדולות שעשינו בתחומי התיירות, התרבות וההייטק מקרינים באופן ישיר על הצלחת העסקים, והדירוג של דן אנד ברדסטריט מצטרף לדירוגים בינלאומיים של ירושלים כאחת הערים עם ההייטק המתפתח ביותר בעולם. לצד זאת הובלנו מהפכות בהכנסת המגזרים השונים למעגלי התעסוקה במספרים שעולים משנה לשנה, יישמנו רפורמות ברישוי העסקים, בקידום המעמד היצירתי בעיר, הקמנו האבים שמספקים הכשרות, יצרנו מסלולים ירוקים לעסקים, בנינו אלפי חדרי מלון חדשים ואנחנו מקימים בכניסה לעיר רובע עסקים עם 60 אלף מקומות עבודה. העסקים הירושלמים הם מנוע צמיחה כלכלי חשוב ואני גאה שהמאמצים וההתמקדות שלנו בתחומים האלו נושאים פירות".

מתוך הודעת דן אנד ברדסטריט: "לקראת הבחירות ברשויות המקומיות, דן אנד ברדסטריט ישראל דירגה את הרשויות המקומיות שהכי טובות לעסקים ואת תפקודם בהתאם של ראשי הרשויות. ירושלים דורגה לראשונה כעיר הטובה ביותר לעסקים מבין הערים הגדולות ודחקה את פתח תקווה למקום השני, ואילו ת"א דורגה במקום השלישי, לאחר שבשנה שעברה דורגה במקום השני. באזור ירושלים והסביבה התפתחות העסקים חיובית ואף עולה על אזור המרכז."

בעיריית ירושלים מונים שורה של תהליכים אשר הביאו את ירושלים לראש הטבלה: קיצור הבירוקרטיה וההליכים, פיתוח וחיזוק הכלכלה המקומית בשכונות, פיתוח המעמד היצירתי בעיר, פיתוח תחום ההייטק בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, הכשרות מקצועיות המקדמות את העסקים לעידן הדיגיטלי, יצירת סצנת תרבות בסביבה עסקית וכן שירות לקוחות לעסקים הכולל טיפול צמוד בפניות ציבור, שירות ייחודי של סטארט לעסקים הפונה לעסקים ויזמים חדשים ונותן תמיכה וליווי עד פתיחת ורישוי העסק וכן שירותי גישור עירוניים שהושקו ממש לאחרונה.

מצ"ב ההודעה המלאה של דן&ברדסטריט.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית ירושלים.