גבי מזרחי, מייסד ומנכ"ל קומפוזדוק
גבי מזרחי, מייסד ומנכ"ל קומפוזדוק
לוגו קומפוזדוק
לוגו קומפוזדוק
הודעה לעיתונות

קומפוזדוק חושפת: פלטפורמה להפקת טפסים דיגיטליים

חברת קומפוזדוק, המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול מסמכים עסקיים ומונגשים, חושפת היום את הפלטפורמה שלה לניהול טפסים דיגיטליים.

המערכת כוללת תמיכה מובנית וגנרית בהפקה וניהול של טפסים דיגיטליים אינטראקטיביים ורספונסיביים עם מידע משתנה אישי שאותם הלקוח רשאי למלא כולל הוספת חתימה, צירוף מסמכים, ולתקשר עם הארגון ב- Online, קרי קליטת המידע מהלקוח מתבצעת למערכות עסקיות ותפעול בזמן אמיתי ובאפן דיגיטלי זורם ואוטומטי.

גבי מזרחי, מייסד ומנכ"ל קומפוזדוק, אומר: "התמיכה בתהליכים עסקיים מבוססי אינטראקציה עם לקוח פנימי וחיצוני לארגון פותחה על ידי קומפוזדוק בעזרת הטכנולוגיה המיוחדת מבוססת Interactive & Responsive HTML 5. בעזרת המנוע לניהול תהליכים שמזה עשור מפותח כתשתית לכל הפתרונות של קומפוזדוק, המערכת מנהלת תהליך שלם ומובנה לטיפול במחזור החיים של טופס דיגיטלי".

התהליך מורכב מ-3 שלבים:

שלב א' – הפקת הטופס הדיגיטלי - בשלב זה המערכת מאפשרת בעזרת כלים גרפיים להוסיף ולהגדיר לתבנית של מסמך מעוצב רכיבים אינטראקטיביים כולל שדות מידע פתוחים לעריכה ולקליטת מידע. התבנית מותאמת באפן אוטומטי לכל המדיות, כולל: מסך מחשב, טלפונים חכמים, וטבלט. בכל מקרה, המיישם יכול להתערב בעיצוב האוטומטי ולשנות ולהתאים אותו למדיה הספציפית כרצונו.

שלב ב' – הזנת מידע לטופס וקליטתו במערכת - לקוח קצה יכול לקבל קישור לטופס בסמס, באימייל, ו\או בפורטל האישי ולמלא את המידע המתבקש באותם מקומות בטופס שהוגדרו לו לעריכה. כאשר הלקוח מסיים למלא את הטופס הוא יכול לדוגמה בלחיצת כפתור המופיע במסמך להפיק את הגירסה הסופית של הטופס או לשמור אותו פתוח לעריכה נוספת בהמשך. בשני המקרים, המסמך יכול להכיל את המידע שהוזן.
בכל הזמן לאורך שלב ב' המערכת עוקבת אחר המסמך ויודעת מה המידע שהוזן לתוכו ואיזו פעולה הלקוח בחר לעשות.
ברגע שהלקוח החליט להפיק את התוצר הסופי, המערכת עוברת לשלב ג' ואחרון.

שלב ג' – הפקה והפצה של מסמך בגרסה סופית - שלב זה הוא השלב האחרון בו המערכת מנהלת את התהליך ולמעשה בלחיצת כפתור שיכול להופיע במסמך הלקוח יכול להפיק ולהפיץ גירסה סופית של המסמך המופיעה בדרך כלל בפורמט PDF.

בשלב זה מערכת הקומפוזדוק יודעת איזה ערוץ הפצה נבחר בכדי להפיץ את התוצר הסופי. וכמובן, ניתן לשמור את התוצר הסופי במערכת הקבצים (ארכיון) האירגונית.
כמו כן, ניתן להעביר למערכות תיפעוליות ועסקיות בזמן אמת נתונים שהלקוח הזין לטופס הדיגיטלי.

מאחר ולמערכת הקומפוזדוק תמיכה מובנית ביישום ובביצוע תַּהֲלִיכִי - Workflow של עבודות, כל תהליכי היישום כולל עיצוב, ההפקה וההפצה של מסמכים "רגילים" וגם התהליכים הקשורים במסמכים אינטראקטיביים מנוהלים על ידי אותה התשתית והכלים שקומפוזדוק מספקת.

בין החברות שכבר עושות שימוש בפלטפורמה ניתן למנות את: חברות הביטוח הראל, איילון ו-AIG, כמו גם סוכנות הביטוח של פועלים משכנתאות.

עמית גבע, סמנכ"ל מערכות המידע באיילון חברה לביטוח:
איילון בחרה לראשונה בפלטפורמה של קומפוזדוק בשנת 2017 כחלק מפרויקט לשדרוג מערך המכתבים של החברה. החברה הטמיעה את הפתרון של קומפוזדוק בזמן שיא של כ-8 חודשים והסבה את מכלול מערך המכתבים של החברה לפלטפורמה מתקדמת, דיגיטלית ותומכת בהוראות הנגישות לבעלי מוגבלויות.

חברת איילון משקיעה משאבים רבים במעבר לעולם הדיגיטלי לצורך שיפור השירות לסוכני החברה וללקוחותיה. הפתרונות של חברת קומפוזדוק מהווים נדבך משמעותי במימוש האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה ומאפשרים פיתוח תוצרים בזמן קצר מאוד ובכלי עבודה פשוטים ונוחים לתחזוקה.

אלדד עומר, מנהל מחלקת תשתיות מחשוב באיילון: "פיתוח של עולם הטפסים ומעבר לטפסים אינטראקטיביים ומותאמים למובייל תוך כדי פיתוח, לצד השקת שירותים באופן מהיר ואיכותי הוא בהחלט אתגר שהמערכת של קומפוזדוק עומדת בו בהצלחה רבה. הוא מעניק גם לנו וגם ללקוחותינו מענה לביצוע תהליכים מורכבים, תוך תמיכה במובייל, כמו גם קלות וגמישות יישומית. זמן התגובה לצרכי תמיכה והתאמות קצר ומהיר. אציין גם שבחרנו במוצר של קומפוזדוק לאחר בחינה של לא מעט מוצרים. המערכת שלהם הייתה המתאימה ביותר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.