מפרסם: ESET
תאריך: 27/06/2018 12:14
נושא: טכנולוגיה והייטק, כלכלה וכספים
חיים בן חמו, מנכ"ל בינת עסקים. צילום: איל יצהר
חיים בן חמו, מנכ"ל בינת עסקים. צילום: איל יצהר
גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל. צילום: מושיק ברין
גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל. צילום: מושיק ברין
הודעה לעיתונות

ESET ובינת עסקים משיקות פתרון משולב להתגוננות ממתקפות כופר

בינת עסקים תשתף פעולה עם חברת אבטחת המידע ESET בישראל. החברות יספקו חבילת פתרונות אבטחה לעסקים הכוללת אנטי וירוס וחומת אש מבית ESET בשילוב של מוצרי גיבוי נתונים מאובטח מבית בינת עסקים להגנה מקסימלית מפני מתקפות כופר.

היום (ד') יצא לדרך שיתוף הפעולה בין שתי החברות שיציעו לעסקים פתרון יעיל ומקיף להגנה מפני מתקפות כופר. במתקפה זו האקרים חודרים למחשבי העסק, מצפינים את המידע והקבצים של הארגון ודורשים תשלום כופר על מנת לשחררם. הדבר עלול ליצור נזק כלכלי לא רק מתשלום הכופר אלא גם מאובדן הנתונים הקריטיים.

בסקר שערכה חברת ESET ובוצע על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה נשאלו כ-100 מנהלי אבטחת מידע או האחראים על קבלת ההחלטות בנושא מחשוב בעסקים בהם 50 עובדים ומעלה. קרוב למחצית מהנשאלים (46%) דיווחו כי הארגון בו הם עובדים נפגע ממתקפות על מחשבי החברה במהלך השנתיים האחרונות כאשר ההתקפות השכיחות ביותר הן מתקפות כופר. מעל ל60% מהנשאלים העידו שהחשש המרכזי הוא האיום של מתקפות כופר. ניכר כי מנהלי האבטחה בעסקים הפנימו את הנזקים הכלכליים שיכולה להסב מתקפת כופר עבור העסק שלהם.

מתוך הסקר עלה בהתאם כי מנהלי האבטחה היו מעוניינים בשירותים נוספים מחברות אבטחת המידע המסורתיות להגנה מיטבית, כמחצית מהנשאלים ציינו שחשוב להם לקבל מחברת אבטחת המידע שירות של גיבוי בענן.

לאור הממצאים חברה ESET לבינת עסקים ויחד הן יספקו חבילות של גיבוי והגנה על שרתים ותחנות קצה תוך מתן תמיכה ושירות למוצרים. חבילת הפתרונות מציעה מניעה של מתקפות כופר באמצעות מוצרי האנטי וירוס וחומת האש ותרופה למכה במידה והארגון אכן נפגע בכך שכל המידע יגובה ולא יהיה צורך לחלץ אותו בתשלום ולהיכנע לתכתיבי ההאקרים.

"במציאות שבה כל עסק שני חווה או חווה מתקפת סייבר, כגון מתקפת כופר, הגנת סייבר היא כיום החלטה עסקית אסטרטגית ולא עוד החלטה טכנית" מסביר גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל. "לנו יש את החדשנות בצד הטכנולוגי ולבינת יש את המומחיות בצד האינטגרציה, כדי להציע יחדיו פתרון משולב ואיכותי של הגנה היקפית, המאפשר לעסקים שקט תעשייתי והמשך צמיחה באין מפריע".

"העבודה המשותפת מול חברת ESET מאפשרת לספק ללקוח פתרון שלם עבור הצורך בגיבוי והגנה" אומר חיים בן חמו, מנכ"ל בינת עסקים. "פתרון הגיבוי בבינת עסקים יושב על פלטפורמות בחוות בינת- ירושלים ותל אביב על גבי תשתיות מגובות ושרידות ובכך מספק ללקוח יכולת להמשכיות עסקית ושקט נפשי".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ESET.