הודעה לעיתונות

טלדור זכתה כקבלן משנה להקים בקריה התקשובית-דיגיטלית שבנגב את התשתית הטכנולוגית בהיקף של מאות מליוני שקלים

טלדור משמשת כקבלן תקשוב של חברות שיכון ובינוי ואפריקה ישראל, שנבחרו ע"י משרד הביטחון -המכרז כולל, תיכנון, בניה ותפעול של הקריה החדשה לתקופה של 25 שנה

קבוצת טלדור מודיעה היום (ד') על זכייתה במכרז להקמת התשתית הטכנולוגית של קרית התקשוב כקבלן משנה של שיכון ובינוי ואפריקה ישראל. היקף הפרויקט נמדד בכ-550 מיליוני שקלים.

מתוקף המכרז, החברות יתכננו, יבנו ויפעילו לתקופה של 25 שנה את הקריה החדשה עבור היחידות הטכנולוגיות של צה"ל. טלדור תקים ותתפעל את כל מערך התקשוב הכולל בין השאר מערכות מתח נמוך מאוד (מנ"ם), תשתיות תקשורת פסיבית ואקטיבית, אבטחת מידע וסייבר, טלפוניה, Data Center, מערכות מחשוב, מולטימידה ומערכות מידע לעיר חכמה.

הקריה התקשובית-דיגיטלית, בשמה הרשמי, תוקם בפארק ההייטק גב-ים, הסמוך לאוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע. בקריה ישרתו אלפי חיילים ואנשים קבע ויועתקו אליה היחידות הטכנולוגיות של אגף התקשוב וההגנה בסב"ר (סייבר), אופק - היחידה הטכנולוגית של חיל האוויר ומטה פיקוד דרום.

לדברי מנכ"ל חברת טלדור, נתי אברהמי: "טלדור גאה להיות חלק מפרויקט הדגל של מדינת ישראל ולספק פתרונות מקצה לקצה, מתשתיות ועד פתרונות ענן, להקים ולתפעל את התשתית הטכנולוגית של עיר חכמה. מדובר בפרויקט המשלב את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שתשרת את יחידות הצבא בעשורים הקרובים".

אודות טלדור
חברת טלדור הוקמה שנת 1986 והינה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. טלדור מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה. למעלה מ-1000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור ונהנים מסל הפתרונות הרחב שמציעה החברה. טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי וכן מספקת שירותי מיקור תהליכים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה ושירותי מומחים בתחום ה-IT. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום

לפרטים נוספים: צח ברקן, 052-6227526

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.