מפרסם: Ms comms
תאריך: 28/06/2018 11:30
נושא: טכנולוגיה והייטק
יובל וולמן, מנהל פעילות UST Global ו-CyberProof בישראל   (צלם: ארז עוזיר)
יובל וולמן, מנהל פעילות UST Global ו-CyberProof בישראל (צלם: ארז עוזיר)
הודעה לעיתונות

UST Global מבססת מעמדה כמובילה בטכנולוגיות דיגיטל עם השקעה אסטרטגית מחברת ההשקעות Temasek מסינגפור

== UST Global פועלת בישראל באמצעות החברה הבת CyberProof אשר מפעילה מרכז שירותים ופיתוח עם עשרות עובדים בת"א
==

UST Global, חברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת ההשקעות הגלובלית Temasek שבסיסה בסינגפור, במסגרתו תרכוש האחרונה מניות מיעוט ב-UST Global. כניסתה של Temasek כמשקיע מוסדי ראשון ב-UST Global מהווה אבן דרך חשובה עבור החברה, שהטכנולוגיה והשירותים שלה עוזרים לחברות וארגונים גדולים להשיג קדמה דיגיטלית. בנק DBS ו-Avendus Capital ליוו את ההשקעה של Temasek ב-UST Global.

UST Global פועלת בישראל באמצעות זרוע הסייבר העולמית שלה CyberProof, אשר מטה ההנהלה ומרכז השירותים והפיתוח שלה הוקם לפני מספר חודשים במגדלי עזריאלי בתל אביב. פתרונות אבטחת הסייבר של CyberProof מבוססים על טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית. בתחילת 2018 רכשה CyberProof את הסטארט-אפ הישראלי BISEC של ערן אלשיך ויאיר בר-טוב תמורת כ-20 מיליון שקלים. בנוסף לכך, החברה מנהלת בישראל שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים, ואף השקיעה במספר חברות ישראליות הפועלות בתעשיית הסייבר והבינה המלאכותית.

את פעילות החברה בישראל מוביל יובל וולמן, המכהן גם כחבר הנהלה ב-UST Global העולמית. וולמן כיהן בעברו כמנכ"ל המשרד לענייני מודיעין וכיועץ הכלכלי לשר האוצר, ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת IDB.

סאג'אן פילאי, מנכ"ל UST Global: "העולם הדיגיטלי מתמזג עם העולם הפיזי, וארגונים נדרשים להתאים עצמם לתחרות החדשה שהדיגיטל מביא עמו. UST Global ערוכה היטב לספק את הגשר הדיגיטלי הזה, והשותפות עם Temasek תסייע להגדיל את טווח הפעילות שלנו".

קרישנה סדהינדרה, סמנכ"ל כספים, UST Global: "מלבד צמיחה אורגנית, אנו בוחנים אפשרויות משמעותיות לצמיחה גם באמצעות רכישת חברות נישה עם פתרונות משלימים לשלנו. הקשר עם Temasek יתמוך בהשגת היעדים האסטרטגיים שלנו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.