בלוקיום
בלוקיום
מייסדי פוקויה
מייסדי פוקויה
הודעה לעיתונות

רוצה להכיר את שוק ההון לעומק?

אפליקצית משחק חדשה מאפשרת להתנסות בשוק ההון, לשחק מול שחקנים מכל העולם ולזכות בכסף ובפרסים

חברת Fokoya הישראלית, משיקה בישראל את האפליקצייה בלוקיום (Blockium),המאפשרת לשחק בסימולציית שוק ההון כנגד שחקנים אחרים ולזכות בכסף ובפרסים. האפליקציה זמינה באנדרואיד, באייפון ובדפדפן והיא פועלת בהצלחה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם ומשתמשים בה עשרות אלפי משתתפים – רובם מקנדה, ארה"ב אירופה ויפן. האפליקציה מאפשרת מגוון רחב של תחרויות, בפרקי זמן משתנים, על בורסות שונות בעולם, על ערכי מטבעות וכלים פיננסיים אחרים, כשחלק ניכר מהתחרויות זוכות הפרסים, אינן בתשלום.

בלוקיום היא פלטפורמה פיננסית מבוססת על טכנולוגית peer-to-peer שמשלבת בין עולם הגיימינג לעולמות הפיננסיים ומבוססת על נתוני זמן אמת עם אינטגרציות לבורסות מובילות. האפליקציה מאפשרת לאנשים להתחרות בשוק ההון כנגד אנשים אחרים מכל העולם, לחזות את התפתחויות הבורסות הגדולות ולזכות בכסף ובפרסים.
המשתמשים באפליקציה, בדיוק כמו אנליסטים בבתי ההשקעות המובילים, יכולים לתת תחזיות פיננסיות בתחומי המניות, מט"ח, סחורות, ואפילו מטבעות קריפטו - כשהמטרה היא שהנכסים הנבחרים של המשתמש יצברו את התשואה הגבוהה ביותר והרווחים הגדולים ביותר ביחס לנכסים של המתחרים האחרים.

לדברי גלעד רז, מייסד שותף ומנכ"ל Fokoya, "בלוקיום מחוברת כל העת עם אינטגרציות לבורסות בארה"ב, לונדון, סין ובמדינות רבות נוספות, ומבוססת על נתונים אמיתיים בזמן אמת. האפליקציה מגישה ב-LIVE נתונים גרפיים על ביצועי המשתתפים, שנותנים חוויה אמיתית ומרגשת".

בשבועות הקרובים מתכוונת החברה להשיק אפליקציה חדשה שתעסוק בתחזיות ספורט בארה"ב ובעולם, זאת לאחר שרק בחודש שעבר, ביטל בית המשפט העליון בארה"ב חוק פדרלי שאסר על הימורי ספורט בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, ונתן למעשה את האור הירוק לארצות להתיר את התחום במחוזותיהן.

חברת Fokoya הישראלית, הוקמה בשנת2016 בידי שלושה שותפים: גלעד רז (29), המשמש כמנכ"ל, גיא אורן (29), המשמש כ COO-וגיא לנדו (27), המשמש כ CTO-. החברה מונה כיום כ-17 עובדים ופועלת במרחב העבודה המשותף URBAN PLACE בתל אביב. החברה גייסה עד כה כמיליון וחצי דולרים ממספר משקיעים אנגלים וצרפתיים, המוכרים בתחומי הטלקום, ה- e-commerce ושוק ההון, וביניהם בעלי אורבן פלייס קלוד ביסמוט וברנרד כלפון, ומייסד פיקסמניה, אמיל רוזנבלום.
עד סוף 2018 מתכננת החברה להשלים סבב גיוס נוסף של כ-7 מיליון דולר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.