מפרסם: עולם הסייבר
תאריך: 12/07/2018 14:47
נושא: ילדים ונוער
חוסם אתרים חברתיים
חוסם אתרים חברתיים
הודעה לעיתונות

התוכנה שכל הורה לילדים חולם עליה!

התוכנה שכל הורה לילדים שלא מתנתקים מהמחשב חולם עליה!

"עולם הסייבר" היא חברה העוסקת במגוון רחב של שירותי סייבר החל מבדיקות ריגול בסלולר ועד שחזור מידע הממוקמת בנס ציונה.

הבעלים של "עולם הסייבר" מר גבריאל, קיבל פניות רבות בדף הפייסבוק שלו מהורים שלא ידעו איך להתמודד אם הילדים שתקועים כל היום מול יוטיוב ופייסבוק ולא מוכנים להתנתק כדי לעשות שיעורים או לשבת לארוחה עם המשפחה כי לא היו מוכנים להיפרד ממסך המחשב.

גבריאל נרתם למשימה ופיתח תוכנה פשוטה המאפשרת להורים לקבל את השליטה על המחשב וזאת בלחיצת כפתור אחת.

השבוע שיחררו ב"עולם הסייבר" את התוכנה שתעזור להורים רבים לחסום אתרים שהם לא רוצים שהילדים שלהם יגלשו בהם, לדוגמא יוטיוב, אינטסגרם ופייסבוק.

למה שהורים ירצו לחסום את האתרים האלה?
מן הסתם בגלל שהילדים מבלים בהם שעות על גבי שעות במקום לעשות שיעורים או לשחק מחוץ למחשב והם תקועים כל היום מול המסך של המחשב באתרים האלה. עתה ההורים יכולים לחסום את האתרים האלה או לפתוח אותם בלחיצת כפתור אחת וכך לקבל שליטה על הזמן שהילדים מבלים ביוטיוב, אינסטגרם או פייסבוק.

במקרים רבים ההורים לא בבית בשעות היום ומפחדים שמא הילדים יפותו על ידי עברייני מין למיניהם או אנשים לא מוכרים שעלולים לפתות את הילדים לפגוש אותם ו/או לפתוח להם את הדלת לבית אחרי שרכשו את אמונם וכך ההורים יכולים לנעול את הפייסבוק בשעות שהם לא בבית ולפתוח כשהם חוזרים הביתה.

תוכנה זו יעילה גם למעסיקים שחוששים שהעובדים מבזבזים את זמן העבודה שלהם באתרים אלה במקום לבצע את העבודה שלהם, וכך הם יכולים למעשה לקבל שליטה ולחסום אתרים אלה כדי שהעובדים לא יבלו בהם את רוב שעות העבודה שלהם. בארגונים גדולים מתבצעת חסימה ברמת ה-FIREWALL אך עסקים קטנים לא מחזיקים FIREWALL מה גם שאינם מחזיקים מנהלי רשת שיחסמו להם את הגישה לאתרים האלה.

ב"עולם הסייבר" מבינים את החשיבות שבחסימת אתרים אלה והדאגה של ההורים ולכן שיחררו את הגירסה הנוכחית חינם ל-3 חודשים כך שהורים יוכלו להוריד את התוכנה חינם לתקופת החופש הגדול.

לינק להורדה:
http://www.cyberworld.co.il/freesoftware.html

ב"עולם הסייבר" מסרו שהם ימשיכו לפתח ולהוסיף אתרים נוספים לחסימה על בסיס בקשת הורים בעתיד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עולם הסייבר.