לוגו
לוגו
הודעה לעיתונות

סיכום מונדיאל 2018

מונדיאל 2018 ששודר בכאן 11 היה המונדיאל הנצפה בעשור האחרון ועבר את המונדיאלים של 2014 ו 2010 בכל אחד מהשלבים השונים. הוא גם היה המונדיאל הדיגיטלי ביותר בישראל:

סך הכל נחשפו למשחקי המונדיאל בטלויזיה 3.8 מיליון איש ועוד 6.2 מיליון צפיות בפלטפורמות הדיגיטל

דיגיטל

מדובר במונדיאל הדיגיטלי ביותר שהנגיש את הצפייה באמצעות פלטפורמות הדיגיטל השונות של כאן ששידרו את המשחקים בשידור חי ותקצירים. במהלך תקופת המונדיאל נרשמה עליה של 30% בתעבורת האינטרנט בישראל.

אפשרויות הצפייה הדיגיטליות התקבלו על ידי הצופים בביקורות טובות ומספרי הצופים שהשתמשו באפשרות צפייה זו מעידים על כוחה.

סה"כ בכל משחקי המונדיאל בשידור חי היו כ 6 מיליון צפיות עם ממוצע של 113 אלף צופים במשחק.
בקטעי ה VOD באמצעות נגן היוטיוב והנגן היעודי באתר היו כ 43 מיליון צפיות .

מתחילת חודש יוני נרשמו 422 אלף הורדות לאפליקציה של כאן , שבמהלך תקופה זו הייתה חלק גדול מהזמן האפליקציה המובילה במספר ההורדות בישראל. לאפליקציה הייעודית לטלוויזיה החכמה נרשמו עוד 150 אלף הורדות.

בדיגיטל היחס היה 60% צופים גברים ו 30% נשים, מבחינת הגילאים מדובר בצופים צעירים יותר ו 77% מהם היו מתחת לגיל 44.

המשחק עם הרייטינג הנמוך ביותר בכאן 11 היה המשחק בשלב הבתים בין קולומביה ליפן עם רייטינג של 5.1% שהתחיל בשעה 15:00
גיל הצופים הממוצע למונדיאל היה 47 ובגמר הגיל הממוצע היה 42
אחוז הנשים שצפו במשחקי המונדיאל הוא 34% מכלל הצופים
ככל ששלבי המונדיאל התקדמו רואים הצטרפות של עוד נשים לצפיה
בשלב הבתים ממוצע הצופות היה 33%, שמינית גמר 35%, רבע הגמר 37%, חצי הגמר 39% והגמר עם 40%
הקבוצה עם ממוצע הצופים הגדול ביותר למשחק הייתה ארגנטינה עם ממוצע של 622 אלף צופים למשחק, הקבוצה עם מספר הצופים הממוצע הנמוך ביותר הייתה פנמה עם ממוצע של 160 אלף צופים למשחק.

בתקופת המונדיאל נחשפו לכאן 11 קרוב ל5 מיליון איש ובחלק גדול כאן 11 היה הערוץ המוביל. תכנית האקטואליה של כאן 11 שברו שיאים במהלך התקופה ואף עברו את מקבילותיהן בערוצים האחרים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כאן - תאגיד השידור הישראלי.