מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 17/07/2018 09:00
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה" בקמפיין לקראת החזרה ללימודים

לקראת החזרה ללימודים רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה" בקמפיין בו היא ממשיכה עם הקו המנחה את הרשת – החוזק והעמידות של הרהיטים

הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "ליאו ברנט" עולה בפרסום טלוויזיוני ובמדיה דיגיטלית רחבה בהשקעה כספית של כ-1.5 מיליון ש"ח
רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה ממשיכה בקמפיין המוצלח בכיכובה של מיכל ינאי, הפרזנטורית של הרשת זו השנה ה- 5 ברציפות. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ליאו ברנט, מציג את האסטרטגיה המובילה את הרשת, שבאה להדגיש את היתרון במוצרים שלה – חוזק ועמידות הרהיטים, המזוהה עמה ב-20 שנות קיומה של החברה.

הקמפיין מדגיש את חוזק ואיכות המוצרים, באמצעות סדרת סרטונים מצחיקים, בהם הרהיטים עוברים "מבחנים" מהחיים האמתיים על ידי הילדים, שידועים ככאלה שעדינות היא לא הצד החזק שלהם.
סרטי הפרסומת מציגים מספר מצבים המדמים את החיים האמתיים בהם ילדים נמצאים בסיטואציות שונות, בהן ילד טורק דלתות ומגירות או ילדה שמסרבת לישון ומקפצת על המיטה. הדוגמאות הללו באות לחזק את הקו האסטרטגי המוביל של הרשת, קו אשר מדגיש את החוזק והעמידות של הרהיטים, אל מול מבחן החיים האמתיים של הילדים השובבים.

יחד עם יתרונות אלו, הקמפיין כולל את המבצע הייחודי המתקיים בכל סניפי הרשת לקראת החזרה ללימודים – 3+1 מתנה על כל החנות בכל יולי- אוגוסט, ומובאים ע"י מיכל ינאי, שזו השנה ה- 5 ברציפות שמשמשת כפרזנטורית של הרשת.

כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, הרשת יצאה בשלב הראשוני בגל פרסום טלוויזיוני ובפריסת מדיה דיגיטלית רחבה וכעת יוצאת בגל פרסום נוסף בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית .

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה מוסר : "ב-20 השנים בהן מובילה עצמל'ה את שוק הריהוט לילדים ולבני נוער, הצלחנו לייצר שם נרדף לחוזק ולאיכות. בקמפיין אנו באים להציג את האיכות של הרהיטים שלנו שעמידים בפני מעשי שובבות שקורים בחיים האמתיים. הבטיחות של הילדים היא הדבר החשוב ביותר להורים ואני גאה שברשת עצמל'ה אנחנו שומרים על איכות, חוזק ועמידות שמהווים רף גבוה לכל המתחרים בשוק".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.