מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 18/07/2018 10:48
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

סוכרת נעורים זאת לא קייטנה

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל יצאה בקמפיין חדש שהופק על ידי משרד הפרסום "ראובני פרידן" שמטרתו גיוס כספים לקייטנות לילדי סוכרת נעורים בישראל

האגודה לסוכרת נעורים מקיימת מדי קיץ, מזה למעלה מ-30 שנה, מחנות קיץ רפואיים לילדים סוכרתיים בגילאים 10 עד 18. מראשית הפעלת הפרויקט ועד היום, אלפי ילדים ובני נוער זכו לחוויה מעצימה זו, אשר שינתה את תפיסת המחלה בקרבם, השפיעה ועיצבה את דרך התמודדותם עם הסוכרת, לכל חייהם. מחנות הקיץ מתקיימים אך ורק מתרומות הציבור ולכן מספר המקומות מוגבל.

הקמפיין החדש שהופק באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן", כולל סרטון בהשתתפות ילדים מכל רחבי הארץ, אשר מתמודדים עם מחלת הסוכרת, חלקם משתתפים במחנות הקיץ הייחודיים ולחלקם לא נותר מקום. הילדים מסבירים כי בשקית סוכר אחת יש כ-600 אלף גרגרי סוכר – בדיוק כמו 600 אלף ₪ הסכום אותו צריכה האגודה לגייס על מנת להבטיח שכל ילדי סוכרת נעורים יוכלו להשתתף בקייטנות. המהלך כלל הקמת מיני-סייט ייעודי באתר האגודה, המרחיב על משמעות הקייטנות וייחודיותן, ומציג מד התקדמות של היעד שהוצב לתרומות.
הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ומקודם באמצעות פעילות רשת של סלבים ומובילי דעה שהסכימו לקחת חלק במהלך מתוך הבנה של חשיבות ודחיפות הנושא.

קישור לאתר הקמפיין- https://jdrf.org.il/4672-2-2/
לתרומה טלפונית חייגו: 6108*

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.