מפרסם: אייטם מדיה יחסי ציבור
תאריך: 24/07/2018 14:38
נושא:
ערן גיל - מנכ"ל
ערן גיל - מנכ"ל
הודעה לעיתונות

חברת AllCloud מודיעה על השלמת רכישתה של חברה אמריקאית - Figur8 Cloud Solutions

החברה מודיעה על השלמת סבב גיוס של 7 מיליון דולר מודיעה על השלמת רכישתה של חברת Figur8 Cloud Solutions מפרסמת שורה של מינויים חדשים בהנהלה ובחבר המנהלים

חברת אולקלאוד (AllCloud) מודיעה הבוקר (ג') על סדרת הכרזות אסטרטגיות - החברה מודיעה על כניסתה לשוק פתרונות הענן בארה"ב וקנדה עם השלמת רכישתה של חברת Figur8 Cloud Solutions הפועלת בסן פרנסיסקו ובטורונטו. היקף העסקה מוערך בכ-10 מיליון דולר. כמו כן, החברה מודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה של כ- 7 מיליון דולר, עם סך השקעות של למעלה מ-15 מיליון דולר בארבע השנים האחרונות. סבב הגיוס האחרון הובל על ידי משקיעי אולקלאוד הנוכחיים, וביניהם משפחות ווייל ויסלזון הישראליות ומשקיעים פרטיים נוספים מישראל וארה"ב, לצד משקיעים חדשים וביניהם דיסקונט קפיטל והאלט קפיטל (Hallett Capital) מארצות הברית.

בנוסף, אולקלאוד מפרסמת שורה של מינויים חדשים בחברה - ערן גיל ימונה למנכ"ל החברה. בעברו שותף-מייסד וסמנכ״ל בכיר בחברת Cloud Sherpas, חברת פתרונות ענן גלובלית שנמכרה לחברת Accenture הבינלאומית בשנת 2015. גיל הצטרף לאולקלאוד בשנת 2015 כדירקטור בחברה לאחר 20 שנות ניסיון בעולם ההייטק, מהן 10 שנים בהתמחות בטכנולוגיות ענן, ולו יכולות מוכחות בהקמה ובנייה של ארגונים המספקים שירותים מקצועיים כמו פתרונות ענן. בנוסף, רונית רובין, המשמשת כיום בתפקיד מנכ"לית החברה, תעבור לתפקיד מנהלת אזור EMEA. ג'ון האלט, יו"ר, מנכ"ל ומשקיע ותיק בחברת Cloud Sherpas ייצטרף לאולקלאוד כדירקטור. ד"ר שי ווייל ימשיך לכהן כיו"ר החברה.

חברת אולקלאוד נוסדה בשנת 2014 על ידי יוסי פרנקל ולהב סביר, לאחר מיזוג של חברת בלאט-לפידות, וחברת אימיינד (Emind). אולקלאוד היא שותפת פלטינום של חברת סיילספורס (Salesforce) , שותפת פרמייר של חברת שירותי הענן של אמזון (AWS), שותפה של גוגל קלאוד (Google Cloud) ואורקל-נטסוויט (Oracle-Netsuite). בנובמבר 2016 הצטרפה כמנכ"לית רונית רובין, ששימשה עד אז כסמנכ"לית החטיבה העסקית בחברת פרטנר תקשורת.

כיום מציעה אולקלאוד מגוון פתרונות ושירותים לחברות בינוניות וגדולות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, מבניית ארכיטקטורה והטמעת מערכות, ועד אינטגרציה וניהול תשתיות. באמצעות השותפויות האסטרטגיות של אולקלאוד, היא מסייעת ללקוחותיה לבחור את הפלטפורמה האידיאלית עבורם. באולקלאוד צוות של כ-200 יועצים עסקיים ומומחיי ענן, ולה משרדים בישראל, מינכן, ברלין, בוקרשט. עם רכישת Figur8 החברה תתרחב לצפון אמריקה ותמסד פעילות בסן פרנסיסקו, ניו יורק, טורונטו וונקובר.

החלטת אולקלאוד לרכוש את Figur8 נובעת מתוך אחיזתה המבוססת וצמיחתה המהירה בשוק הצפון-אמריקאי. מייסדיה אוג'יי מלונזו וריצ'רד לוקסון, הקימו את Figur8 בשנת 2012 עם עזיבתם את חברת סיילספורס, וכעת החברה מעסיקה כ- 40 מומחי סיילספורס. מלונזו ולוקסון ישתלבו כסמנכ"לי מכירות ויישום (delivery) בכירים של אולקלאוד באזור צפון אמריקה, בהתאמה.

לדברי ערן גיל, מנכ"ל החברה הנכנס: "ישנו ביקוש גדול מאד בקרב החברות הגדולות בעולם לטרנספורמציה דיגיטלית מהיסוד, וחברות אלו זקוקות לתמיכה עסקית וטכנית, שירותי הטמעה ותהליכי ניהול שינויים המבוצעים בידי שותפים מנוסים. רכישת Figur8 מאפשרת לנו לתמוך בצורה יותר טובה בטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותינו בקנה מידה גלובלי. גיוס ההון מעניק לנו את הגמישות שאנו צריכים על מנת לייצר צמיחה אורגנית או, אם נראה לנכון, נייצר צמיחה באמצעות רכישות נוספות. עם הנהלה מנוסה ומשאבים רבים, חברת אולקלאוד ממוצבת היטב לשרת את לקוחותינו בכל מקום שירצו, ובכל צורה שירצו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.