מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 25/07/2018 08:22
נושא: ספורט
הודעה לעיתונות

בעקבות השעיית הטורנירים באבו דאבי וטוניס: סגן נשיא הקונגרס היהודי העולמי הודה לנשיא איגוד הג'ודו העולמי

רוברט זינגר כתב למריוס ויזר: "תקוותי הכנה שהעמדה החזקה שלכם, שתמנע אפליה ספורטיבית, תשפיע על שינוי חיובי ותהווה שיעור לפדרציות ספורט נוספות בעולם, כי התנהגות כזו אינה מקובלת ולא תהיה נסבלת"

רוברט זינגר, סגן נשיא ומנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, שלח אמש מכתב תודה לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, ובו הודה לו על ההחלטה להשעות את התחרויות גראנד סלאם אבו דאבי וגרנד פרי טוניס עד אשר יאפשרו השתתפות שוויונית לכל הספורטאים.

במכתבו כתב זינגר בין היתר: "בשמו של הקונגרס היהודי העולמי ברצוני להודות לך על החלטתך הנכבדה. העמדה הבלתי מתפשרת שנקטת נגד הפרות חוזרות ונשנות של המדינות הנ"ל על הנחיות הפדרציה הבינלאומית היא מעבר לעידוד. תקוותי הכנה שהעמדה החזקה שלכם, שתמנע אפליה ספורטיבית, תשפיע על שינוי חיובי ותהווה שיעור לפדרציות ספורט נוספות בעולם, כי התנהגות כזו אינה מקובלת ולא תהיה נסבלת".

סגן נשיא הקונגרס היהודי גם הודה לויזר על ההחלטה לדחות את אליפות העולם שתיערך בספטמבר הקרוב בבאקו לטובת הישראלים, שכן התאריך המקורי נפל על יום הכיפורים.

זינגר סיים וציין: "אנו מחויבים להפיץ את המסר כי רוח הספורט חייבת להיות מלווה בסובלנות וכבוד ולהוות גשר לחיבור בין מדינות ולא ליצירת מחלוקות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.