הודעה לעיתונות

WeWork מודיעה על השקעה סדרה ב' של 500 מיליון דולר ב-WeWork China בהובלת Trustbridge, Temasek, SoftBank ו-Hony Capital

ניו יורק, טוקיו ושנחאי, 26 ביולי 2018, (BUSINESS WIRE):

ווי וורק WeWork Companies (“WeWork”) הודיעה היום על השקעה סדרה ב' של 500 מיליון דולר ב-WeWork China בהובלת Trustbridge Partners (“Trustbridge”), Temasek, SoftBank Group (“SoftBank”), SoftBank Vision Fund (“Vision Fund”) ו-Hony Capital. המימון הזה יאיץ את הצמיחה של WeWork בסין, ויאפשר לחברה לשרת יותר יזמים, יוצרים ועסקים באזור באמצעות התכנון, הטכנולוגיה, האירוח והקהילה המקומית שאין שני להם ש-WeWork מספקת.

בשנתיים מאז שפתחה את האתר הראשון שלה בסין, WeWork הפכה לשותפה מקומית אמינה ליוצרים ועסקים בכל גודל, וסיפקה ל-20,000 חברים בקרוב ל-40 אתרים בשלוש ערים את הקהילה, התרבות והשירותים כדי להתחיל ולהגדיל את הפעילות שלהם. WeWork גם איפשרה ליותר עסקים גלובליים לקיים נוכחות בסין, ועזרה לעסקים סיניים לגדול בתוך המדינה ולהתרחב ברחבי העולם. ביולי 2017, WeWork הודיעה על הקמת WeWork China, באמצעות השקעה סדרה א' של 500 מיליון דולר מ-Hony Capital ו-SoftBank שהוקדשה כולה להאצת ההתרחבות של WeWork בסין.

"אנחנו מודים לשותפינו ב-Trustbridge, Temasek, SoftBank ו-Hony על אמונתם בחזון שלנו והתמיכה שלהם בעסק שלנו. ההשקעה הזאת תעזור ל-WeWork להניע את המשימה שלנו לתמוך ביוצרים, עסקים קטנים וחברות גדולות ברחבי סין. WeWork בנתה צוות מדהים בסין שתומך בחברים שלנו כל יום, ומשמש כגשר לחברות מקומיות שרוצות להגיע לעולם וגם לחברות גלובליות שרוצות להיכנס לשוק הסיני. יש עדיין הרבה מה לעשות וללמוד, אבל ההשקעה הזאת מדגישה את הפוטנציאל של WeWork וקהילת היוצרים שלנו באזור ומאשרת שוב את המסירות שלנו לצוות שלנו, לחברים שלנו ולשותפים שלנו בסין", אמר המייסד המשותף ומנכ"ל WeWork אדם נוימן.

"Trustbridge שמחה להצטרף לצוות של WeWork China. באמצעות התכנון המוקפד, הטכנולוגיה, האירוח והכי חשוב הקהילה שלה, WeWork סוללת את הדרך לעתיד חדש של העבודה בסין ותומכת בשינוי מיוצר בסין לנוצר בסין. בין אם יזמים שרק מתחילים, חברות סיניות שרוצות להפוך את העסק שלהם לגלובלי, או ארגונים גלובליים שרוצים לעשות עסקים כאן, הם יודעים ש-WeWork היא השותף המקומי שהם צריכים", אמר פנג גה, שותף מנהל של Trustbridge Partners.

"החזון של אדם נוימן תמיד היה ש-WeWork תהיה חברה גלובלית עם שיטות עבודה מקומיות, וזה הכי ברור בסין שבה WeWork פיתחה היצע מרשים. מההנהלה החזקה שלה ועד לשילובי הטכנולוגיות עם ההתאמה המקומית והתכנון שמבוסס על הקהילה, WeWork הראתה שהיא מבינה מה עסקים בסין צריכים כדי להצליח. באמצעות ההשקעה הזאת, אנחנו מצפים לכך ש-WeWork תמשיך לתמוך בהרבה חברות נוספות בכל הגדלים ברחבי סין", אמר רונלד ד. פישר, דירקטור, סגן יו"ר של SoftBank Group Corp.

"בשנתיים האחרונות, ראינו מה הנוכחות הגדלה של WeWork בסין יכולה להשיג. WeWork היא מחברת גלובלית שמפגישה יזמים, הזנקים וחברות שהם ארגונים גדולים מרחבי העולם, שותפה מקומית שתומכת ביזמים סינים ומושכת עסקים חדשים להשקיע בסין, וחדשנית שמדמה מחדש את שטח העבודה באמצעות התכנון, הטכנולוגיה והתרבות ממוקדת הקהילה שבחזית הקידמה שלה. באמצעות ההשקעה המתמשכת שלנו, אנחנו יודעים ש-WeWork תמשיך להוביל בעתיד של העבודה", אמר ג'ון ז'או, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Hony Capital.

אודות WeWork

WeWork מספקת לחבריה ברחבי העולם שטח, קהילה ושירותים באמצעות מוצרים פיזיים ווירטואליים. מהזנקים ופרילנסרים ועד לעסקים קטנים וחברות Fortune 500, את הקהילה שלנו מאחד הרצון שחברינו יפיקו עבודה משמעותית ויחיו חיים משמעותיים -- להיות חלק ממשהו שהוא גדול יותר מעצמנו. WeWork, שהוקמה על ידי אדם נוימן ומיגל מקלבי בניו יורק ב-2010, היא חברה פרטית עם יותר מ-5,000 עובדים. תעקבו אחרינו @WeWork בטוויטר, אינסטגרם ופייסבוק או בקרו בבקשה באתר wework.com למידע נוסף.

אודות Trustbridge

Trustbridge Partners היא קרן הון צמיחה מובילה שמתמקדת בהשקעה בהזדמנויות צמיחה באיכות גבוהה בסין. Trustbridge, שהוקמה ב-2006, מנהלת כעת נכסים של בערך 8 מיליארד דולר מקרנות תרומות של אוניברסיטאות, קרנות פנסיה, קרנות עושר של מדינות מובילות ושותפים אסטרטגיים בתעשייה. פילוסופיית ההשקעות שלנו מבוססת על הבנה יסודית של מגמות ארוכות טווח באוכלוסיות, טכנולוגיות ושינויים מבניים. אנחנו מאמצים גישה מונחית סביבה ייחודית ומתרכזים במגזרי האינטרנט, תוכן / חינוך ובריאות, שבהם אנחנו מאמינים שהתובנות העמוקות שלנו והקשרים החזקים בתעשייה עוזרים ליצור הזדמנויות השקעה ייחודיות.

אודות Temasek

Temasek, שהתאגדה ב-1974, היא חברת השקעות שהמטה שלה בסינגפור. נתמכת על ידי 11 משרדים בעולם, Temasek היא הבעלים של תיק ששוויו היה 235 מיליארד דולר ב-31 במרץ 2018. התיק שלנו כולל טווח רחב של ענפי תעשייה: שירותים פיננסיים, תקשורת מדיה וטכנולוגיה, תחבורה ותעשייה, מוצרי צריכה ונדלן, מדעי החיים ועסקי חקלאות וגם אנרגיה ומשאבים. פעילויות ההשקעה מונחות על ידי ארבעה נושאי השקעה והמגמות ארוכות הטווח שהם מייצגים: כלכלות שעוברות שינוי, גידול באוכלוסיות עם הכנסה בינונית, העמקת יתרונות יחסיים ואלופים עולים. למידע נוסף על Temasek, בקרו בבקשה באתר www.temasek.com.sg.

אודות Hony Capital

Hony Capital, שהוקמה ב-2007 ונתמכת על ידי Legend Holdings, מתמחה בהשקעות של רכישת שליטה. בשותפות עם המשקיעים המובילים בעולם, היא מתמקדת בפיתוח הכלכלה הריאלית של סין מתוך פילוסופיית ההשקעה שלה "יצירת ערך, מימוש מחירים". ל-Hony Capital יש עכשיו נכסים מנוהלים של 10 מיליארד דולר, עם משקיעים מסין ומוסדות ההשקעה המובילים בעולם, ביניהם קרנות פנסיה לאומיות, קרנות עושר של מדינות, קרנות תרומות של אוניברסיטאות, פנסיות אזוריות וענפיות, חברות משפחתיות, קרנות משפחתיות, יחידים שמשקיעים וסוגים אחרים. Hony Capital שמה את סין כשוק הראשון במעלה שלה, עם השקעות ביותר ממאה חברות בתחומים של תרופות ובריאות, מדיה ובידור, מוצרי צריכה, מזון ומשקאות וגם מכונות וייצור ציוד. בין החברות שבתיק של Hony Capital:

China Shijiazhuang Pharmaceutical Group (CSPC), Zoomlion, China International Marine Containers (CIMC), Suning, Chengtou Holding, Jin Jiang International Hotels, ENN, PizzaExpress (UK), STX(US) , WeWork (US) , ofo, COFCO Capital.

שווי הנכסים של החברות האלה מסתכם בכ-2.9 טריליון יואן עם נפח מכירות של 860 מיליארד יואן, והן מספקות יותר מ-450,000 משרות.

אנשי קשר
WeWork
Dominic McMullan / Gwen Rocco / Jenny Chan
[email protected]
או
Trustbridge
Public Relations
[email protected]
או
Hony Capital
Victoria Li
[email protected]

מקור: WeWork

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180726005629/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.