Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

Trend Micro מרחיבה את פתרון אבטחת הקונטיינרים שלה במטרה למנוע עיכובים של DevOps

Deep Security Smart Check™ מזהה בעיות אבטחת מידע לפני הפריסה באמצעות סריקה של Image Container

Trend Micro, מובילה עולמית בפתוח פתרונות אבטחת מידע וסייבר, הודיעה על הרחבת פתרון אבטחת המידע שלה לקונטיינרים עם פתרון Deep Security™ Smart Check. רכיב האבטחה החדש מספק סריקה רציפה של Image Container המשלימה את הגנת Runtime של Deep Security .
על מנת לזהות תוכנות זדוניות ופגיעויות בצורה יעילה, בנתה Trend Micro את רכיב Smart Check שמאפשר סריקה של Image Container לפני פריסה ובכך מסייע לאתר את בעיות האבטחה בשלב הפיתוח טרם הפצת היישום.

" המפתח להגברת האבטחה עבור יישומים מתחיל בבניית הגנה ל pipeline- CI/CD " אמר ג'ייסון קראדיט, מנהל טכנולוגי בכיר של תאגיד החברות TRC.
"Trend Micro עומדים בדרישות הפיתוח עם כלים שמתאימים לסביבה זו ואינם מאטים אותה".

בנוסף, Trend Micro משיקה חבילה חדשה וכוללת של ממשקי API ומרכז אוטומציה, עם משאבים שייסייעו בהפעלת אוטומציה של אבטחה באמצעות יכולות אינטגרציה משופרות .
לקוחות Trend Micro משתמשים ב- API של המוצר כדי לספק הגנה רציפה, לאפשר מעקב, לנהל את משאבי ה-IT ולתזמר את כלי האינטגרציה שלהם בצורה דומה למוצר שהשיקה לאחרונה אמזון Elastic Container Service for Kubernetes.

"פלטפורמות הקונטיינרים מאפשרות לארגונים להשיג release cycles מהירים יותר של פיתוחי תוכנה, והארגונים לא מוכנים לקבל האטה גם עבור שיקולי אבטחה נוספים" אמר
ביל מקג'י, סגן נשיא בכיר ומנהל של מוצרי הגנת העננים ההיברידת ב- Trend Micro.

"כלל סביבות העבודה דורשות אבטחה וסביבות הקונטיינרים אינן שונות, הנפח העצום ואופיים הזמני יכולים ליצור פערי אבטחה שינוצלו ע"י תוקפים.
ניתן גם לצפות כי התוקפים שהיו ממוקדים בעיקר בסביבות שרתי האפליקציה הפעילים יעבירו את המיקוד שלהם למעגל בניית התוכנה , בניסיון לפרוס תוכנות זדוניות מתוך סביבה זו".

ארגונים נוטים יותר ויותר להעביר סביבות העבודה שלהם לתוך שירותי ענן היברידיים.
. Deep Security Smart Check תומך בדרישות ה DevOps ומאפשר להם לבנות בצורה מאובטחת מהר ובכל מקום. זוהי דוגמה נוספת לאופן שבו Trend Micro Deep Security ממשיכה לספק הגנה מתקדמת ולהתאים את עצמה לשינויים בתשתיות של הלקוחות, החל מווירטואליזציה, ועד ענן ציבורי וכעת גם סביבות קונטיינרים.

לפרטים נוספים אודות Deep Security Smart Check בקרו:
https://www.trendmicro.com/en_us/business/products/hybrid-cloud/smart-check-image-scanning.html?cm_mmc=VURL:www.trendmicro.com-_-VURL-_-/smartcheck/index.html-_-vanity

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.