מפרסם: Ms comms
תאריך: 31/07/2018 15:42
נושא: טכנולוגיה והייטק
גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1 (צילום: נועה להב)
גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1 (צילום: נועה להב)
הודעה לעיתונות

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל פנים-ארגוני של ServiceNow בחברת אל על

== היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים==

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים-ארגוני בחברת אל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי אל על לפתוח בקלות ובמהירות קריאות שירות מול אגף התשתיות של חטיבת המחשוב בחברה, ולקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתם. לאחר פיילוט קצר שהסתיים בחודש יוני, נפתח הפורטל לשימוש ששת אלפי העובדים של אל על בישראל. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

אחת ממטרות הפרויקט הייתה לייעל משמעותית את מערך שירותי ה-IT באל על ולהפחית את העומס הרב במוקדי השירות הטלפוני שדרשו משאבים רבים. הודות לפרויקט שביצעה דיקומנו לאבס, כל הפניות מועברות ישירות לגורמי הטיפול בצורה אוטומטית, ללא צורך בסינון על ידי מרכז התמיכה. בנוסף, משתמשי הקצה יכולים לבדוק בפורטל את סטטוס הטיפול בפנייתם, לקבל נוטיפיקציות על כל התקדמות בשלבי הטיפול, ואף להתכתב בכל רגע נתון בצ'אט עם הגורם המטפל.

איציק כהן, ראש אגף תשתיות מחשוב ותקשורת, אל על: "אנו עובדים עם דיקומנו לאבס שנים רבות, והפרויקט האחרון מצדיק זאת היטב. אנו מקבלים פידבק מצוין גם מצד המשתמשים וגם מהגורמים המטפלים באגף התשתיות ושירותי המחשוב. בעקבות הצלחת הפרויקט, בקרוב נפתח את הפורטל גם לשימוש עובדי החברה בחו"ל, ואנו בוחנים שימוש במערכת גם ביחידות ארגוניות נוספות באל-על, בנוסף לשירותי IT בלבד".

גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1: "אנו גאים לתמוך באל על, בדרכה הבלתי מתפשרת לשיפור השירות לעובדים. המקצועיות של דיקומנו לאבס, יחד עם תשתית המידע של ServiceNow, מעניקות לאל על את היכולת לערוך ניתוח ותחקור של תהליכים בפורטל, ולזהות נקודות קריטיות שדורשות תיקון או שיפור. הודות לכך, חטיבת המחשוב של אל על יכולה לפתח עקומת למידה מהירה ולהטמיע דינמיקה של שיפור תמידי במערך השירות לכלל עובדי הארגון".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.