מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 01/08/2018 10:35
נושא: ערבים
הודעה לעיתונות

Physical Gold Fund SP מודיעה על ציות לאמות המידה של השריעה לזהב

דובאי, איחוד האמירויות, 31 ביולי 2018, (GLOBE NEWSWIRE) :

Physical Gold Fund SP (PGF), מובילה עולמית בזהב שמוקצה פיזית, שמחה להודיע ש-Physical Gold Fund SP קיבלה אישור על ציות לחוקי השריעה מ-Amanie Advisors. Amanie Advisors פרסמה פתווה, בהתאם לאמות המידה של השריעה לזהב שנקבעו על ידי איגוד החשבונאות והביקורת למוסדות הפיננסיים האיסלמיים (AAOIFI) ופותחו בשיתוף פעולה עם מועצת הזהב העולמית.

Physical Gold Fund SP מציעה פתרון יוצא דופן למשקיעים שמחפשים מוצר מאוסדר שמשתמש בפרקטיקות המיטביות של משמורת בהקצאה פרטית של בעלות על זהב שפותחו במשך עשרות שנים של ניסיון אופרטיבי. PGF מבטלת את הטירחה של הקצאת זהב פיזית על ידי מתן פתרון של הכל במקום אחד לרכישה, מימשל, משמורת, אבטחה, ביטוח והמרה למזומן של זהב פיזי במבנה מאוסדר ומאושר.

"אנחנו שמחים לעבוד עם Physical Gold Fund SP ולהעניק את האישור המוסמך שלנו שהיא עונה על דרישות השריעה ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לאמות המידה של AAOIFI", אמרה מאיה מריסה מאלק, המנהלת הכללית של Amanie Advisors LLC, דובאי. "זהב פיזי הוא עדיין סוג נכס חדש בפיננסים האיסלמיים ואנחנו מקווים שהמוצר הזה יעזור להגדיל ולגוון את הענף. זהב הוא בהחלט סוג נכס ייחודי עם תכונות גידור ייחודיות שלא נמצאות בסוגי נכסים מסורתיים כמו סוקוק".

"אנחנו גאים מאוד בעמידה באמות המידה של השריעה לזהב", אמר אלכס סטנצ'יק, המנהל הכללי של Physical Gold Fund SP. "הקרן היא ייחודית, ואין שום דבר כמוה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה כעת. זהב בהקצאה פיזית מתאים באופן מושלם לערכים שמצופים כאן. אנחנו נרגשים לאפשר זאת למשקיעים איסלמיים".

אודות Physical Hard Assets Fund SPC

Physical Hard Assets Fund SPC היא חברת תיקים מופרדים שנמצאת באיי קיימן ומאוסדרת על ידי הרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA).

אודות Physical Gold Fund SP

Physical Gold Fund SP היא מובילה עולמית בזהב שמוקצה פיזית. היא קרן תיקים מופרדים של Physical Hard Assets Fund SPC. הקרן מאוסדרת על ידי CIMA, רשומה ב-FCA, ויש לה אישור על ציות לחוקי השריעה מ-Amanie Advisors. PGF היא קרן תיקים מופרדים שקופה, פתוחה שמשקיעה בזהב פיזי מוקצה במלואו לא משועבד בצורת מטילי זהב "מסירה כשורה" שעומדים באמות המידה הגלובליות המקובלות. הונהגו נוהלי המרה למזומן ייחודיים בענף שמאפשרים יותר אפשרויות המרה למזומן בהשוואה לקרנות אחרות בשוק. המניות של הקרן ניתנות להמרה לזהב, וכל הזהב הפיזי מבוטח במלוא שווי השוק שלו.

אודות Amanie Advisors

Amanie Advisors היא חברת ייעוץ מובילה לחוקי השריעה שמתמחה בפתרונות פיננסיים איסלמיים שכוללים מגוון רחב של שירותים, ביניהם ייעוץ, הכשרה ומחקר ופיתוח לגבי השריעה ללקוחות מוסדיים ותאגידיים שמתמקדים בפתרונות פיננסיים איסלמיים.

למידע נוסף: http://physicalgoldfund.com

ההודעה לעיתונות הזאת לא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך, ולא תהיה כל מכירה של ניירות הערך האלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שכנוע או מכירה אלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותה מדינה או אותו תחום שיפוט. שום דבר בהודעה לעיתונות הזאת לא יפורש כייעוץ השקעות או המלצת השקעות. ההודעה לעיתונות הזאת לא אושרה על ידי רשות כלשהי למטרה כלשהי.

Alex Stanczyk
+1-646-846-0311

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.