מפרסם: אייטם מדיה יחסי ציבור
תאריך: 01/08/2018 18:04
נושא: קריירה
יניב כהן (אילן בשור צלם)
יניב כהן (אילן בשור צלם)
הודעה לעיתונות

חברת פאמאיה (Pamaya) ממנה את יניב כהן לתפקיד מנכ"ל החברה

חברת פאמאיה (Pamaya) הישראלית, המפתחת את פלטפורמת 7twenty, פלטפורמת שירות חכמה של ארגונים עם לקוחותיהם בכל ערוצי התקשורת, מודיעה על מינויו של יניב כהן למנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו יוביל וינהל כהן את כלל פעילות החברה בישראל, באירופה ובארה"ב ויתווה את אסטרטגיית החברה בגיוס לקוחות אנטרפרייז מתחומי הבנקאות, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה ועוד.

כהן, שבאמתחתו ניסיון עשיר של מעל 20 שנים בתחום השיווק והמכירות בעולמות ההיי טק, הצטרף לחברה בשנת 2017 כסמנכ"ל השיווק והמכירות הגלובאלי. במסגרת תפקידו ניהל את התרחבות החברה לאירופה, והיה אמון על הקמת פעילות ברוסיה ופתיחת משרד נוסף לחברה במוסקבה, הראשון מעבר לגבולות ישראל.

בתפקידו האחרון שימש כהן כראש אגף שיתופי פעולה וטכנולוגיות מתקדמות בחברת בינת, ולפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים בחברות NICE ו- TBSI. תחומי האחריות שלו כללו בין השאר ניהול חטיבות השיווק והמכירות. לכהן תואר ראשון במנהל עסקים.

פלטפורמת7twenty מבית פאמאיה הינה פלטפורמה המרכזת את כלל אמצעי התקשורת של ארגון עם לקוחותיו ובכלל זה ערוצי הדיגיטל והטלפוניה. המערכת מאפשרות לארגונים ליצור חווית לקוח רציפה, ולהעלות את רמת השירות והמכירות בכל הערוצים, לצד התייעלות כספית ותפעולית.

###

אודות פאמאיה (Pamaya):
חברת פאמאיה (Pamaya) הישראלית, נוסדה בשנת 2007. בשנת 2017, רכשה את חברת Wizsupport, ויחדיו פיתחו את7twenty , פלטפורמת שירות חכמה לארגונים, לניהול תקשורת ושירות עם לקוחותיהם בכל ערוצי התקשורת, המאפשרת תקשורת חוצת-ערוצים. twenty7 מאפשרת יצירת חווית לקוח אחידה, תוך חיסכון כספי ותפעולי לארגון, וניתוח מידע בזמן אמת.

החברה משרתת כיום עשרות לקוחות בארץ ובעולם, ביניהם: בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות המנהלות מוקדי מיקור חוץ ועוד.

משרדי החברה ממוקמים ברעננה, והיא מעסיקה כ-30 עובדים.

לפרטים נוספים: שני שקורי, אייטם מדיה, 0542506750
[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.