מפרסם: לב תקשורת
תאריך: 06/08/2018 16:25
נושא: לייף סטייל, צרכנות
סוגרים הכל לדירה
סוגרים הכל לדירה
חדר אמבטיה סוגרים הכל לדירה
חדר אמבטיה סוגרים הכל לדירה
הודעה לעיתונות

לקראת עונת מעברי הדירה והשיפוצים טיפים מטעם קבוצת סוגרים הכל לדירה

לקראת עונת מעברי הדירה והשיפוצים קבוצת הקנייה "סוגרים הכל לדירה" מעניקה טיפים חשובים

בתקופה זו, בה משפחות רבות עוברות דירה או משפצות את הדירות , ובכדי למנוע בעיות ואי-הבנות עם נותני השרות והספקים מעניקה קבוצת הקנייה הגדולה בישראל "סוגרים הכל לדירה" טיפים שימושיים :

- רגע לפני מעבר דירה והזמנת חברת ניקיון יש להצטייד בהסכם מפורט מה כולל הניקוי, האם יש לחברה התמחות העבודה עם חומרים מסוכנים – חלק מהחומרים שמשתמשים בהם מסוכנים – וצריך ידע איך להשתמש בחומרים אילו על מנת שלא יהיה נזק לדירה. בנוסף אילו שטחים בדירה כלולים במחיר(מפורט), לוודא שהמחיר כולל חומרי ניקוי, מי מגיע בפועל לבצע את העבודה, לו"ז סופי ושעה.
- הזמנתם הובלה? בעל העסק רציני ומקצועי יגיע אליכם הביתה לפני המעבר כדי שיוכל להתרשם מהיקף התכולה על מנת שיוציא לכם הצעת מחיר תואמת לעבודה שיש לבצע. אחד הנושאים שיש לבדוק זה מה קורה בדירה שאתפ עוברים אליה? גודל המעלית, מספר קומות הבניין וגודל התכולה, כי יש תכולה שלא נין להכניס למעלית ואז יש צורך בהזמנת מנוף – שיש לזה השלכת משמעותיות מבחינת עלות ההובלה. בנוסף האם יש ביטוח לתכולה, האם אורזים או לא. כל מה שנסגר שיהיה כתוב בהצעת המחיר . לא לוותר לדבר עם לקוחות ממליצים של החברה שהשתמשו בספקי החברה.
- לפני שיפוץ? בקשו מהמעצב/ת "כתב כמויות" - זהו מסמך המפרט את כל מה שהדירה צריכה מבחינת כמויות וגודל: פירוק מטבח, ,דלתות, אינסטלציה, ריצוף, חשמל ועוד. באמצעות "כתב כמויות" אתם יכולים לקבל הצעות מחיר מכמה משפצים ולבחור את הטוב ביותר עבורם.

[http://www.sogrimdira.co.il/]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לב תקשורת.