הודעה לעיתונות

בלמונד הודיעה על בחינה מקיפה של חלופות אסטרטגיות להגדלת ערך לבעלי המניות

המילטון, ברמודה, 8 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

בלמונד, Belmond Ltd. (NYSE: BEL), בעלים, בעלים חלקיים או מנהלים של 46 נכסי מלונות יוקרה, מסעדות, רכבות וקרוזים בנהרות, שפועלת ב-24 מדינות, הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה התחילה בבחינה מקיפה של חלופות אסטרטגיות להגדלת ערך לבעלי המניות.

הנכסים האייקונים של בלמונד כוללים את Belmond Hotel Cipriani בוונציה, Belmond Hotel Splendido בפורטופינו, Belmond Copacabana Palace בריו דה ז'נרו, Belmond Le Manoir aux Quat'Saisons באוקספורד, Belmond Grand Hotel Europe בסנט פטרבורג, Belmond El Encanto בסנטה ברברה והמסעדה המפורסמת ‘21’ Club בניו יורק.

"מועצת המנהלים מחויבת לנקוט בדרך שתשרת את האינטרסים של כל בעלי המניות של בלמונד. בהתאם, אנחנו מבצעים בחינה איתנה של כל החלופות האסטרטגיות, התפעוליות והפיננסיות שיש לחברה, כולל מכירה אפשרית", אמר רונלד הרננדז, יו"ר מועצת המנהלים. "התקדמנו משמעותית אל היעדים האסטרטגים ארוכי הטווח שלנו, כולל הגדלת הרווח, הגדלת המודעות למותג והרחבת הנוכחות הגלובלית שלנו. אנחנו מאמינים שעכשיו הזמן המתאים לבצע תהליך של בחינה אסטרטגית כדי להגדיל ערך לבעלי המניות, לאור האוסף הבאמת יוצא דופן וייחודי של נכסים איקוניים שבבעלותנו והנתונים הבסיסיים החזקים בשווקים שלנו ברחבי העולם".

אי אפשר להבטיח את התוצאה או העיתוי של תהליך הבחינה. החברה לא מתכוונת לפרסם הערות נוספות כלשהן לגבי הבחינה עד שתושלם או כשהחברה תחליט שהפרסום מתחייב או מועיל.
מועצת המנהלים שכרה את Goldman Sachs & Co. LLC ואת J.P. Morgan Securities LLC כיועצים פיננסיים ואת Weil, Gotshal & Manges LLP כיועצים משפטיים כדי לסייע בבחינה הזאת.

אודות Belmond Ltd.

בלמונד (belmond.com) היא אוסף גלובלי של מלונות והרפתקאות טיול יוקרתיות יוצאי דופן בכמה מהיעדים הכי מעוררי השראה ומעשירים בעולם. בלמונד הוקמה לפני 40 שנה עם הרכישה של Belmond Hotel Cipriani בוונציה, והתיק הייחודי ומובחן שלה כולל עכשיו 46 חוויות של מלונות, רכבות וקרוזים בנהרות, לא כולל אחת שמתוכננת להיפתח ב-2018 בלונדון, ברבים מהיעדים הכי מפורסמים בעולם. מאתרים עירוניים מפורסמים ועד לאתרי נופש אינטימיים, האוסף כולל את Grand Hotel Europe בסנקט פטרבורג, Belmond Copacabana Palace בריו דה ז'נרו, Belmond Maroma Resort & Spa בריביירה מאיה ו-Belmond El Encanto, בסנטה ברברה. בלמונד כוללת גם פארקי ספארי, שבע רכבות תיירים יוקרתיות, כולל האוריינט אקספרס ונציה- סימפלון, ושני קרוזים בנהרות. בלמונד גם מפעילה את ‘21’ Club, אחת המסעדות הכי מפורסמות בניו יורק. למידע נוסף על החברה, בקרו בבקשה באתר investor.belmond.com.

אמירות אזהרה
ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. הוא כולל אמירות בנוגע לבחינה של חלופות אסטרטגיות על ידי החברה, שאינן עובדות היסטוריות ולכן מעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות. האמירות האלה מבוססות על הציפיות והדעות הנוכחיות של ההנהלה לגבי התפתחויות עתידיות, הן אינן ערבויות לביצועים ונתונות למספר אי ודאויות וסיכונים שעשויים לגרום לכך שהתוצאות בפועל שלנו יהיו שונות מהותית מאלה המתוארות במידע צופה פני עתיד. גורמים שעשויים לגרום לכך שהתוצאות, הביצועים וההישגים בפועל יהיו שונים מאלה הנאמרים במפורש במידע צופה פני עתיד או משתמעים ממנו כוללים, אך לא רק, את אלה המוזכרים בהודעה לעיתונות ובמצגים בעל פה, יכולתנו לבצע ולהשיג את אסטרטגיית הצמיחה התלת נקודתית שלנו, השפעות עתידיות, אם יהיו, על שוקי הנסיעות והנופש בגלל פעילות טרור וכל תגובה משטרתית וצבאית, הביקוש המשתנה של הלקוחות ושיקולים תיירותיים, אי מימוש ההזמנות הצפויות במלונות והמכירות המתוכננות של נדלן להכנסות בפועל, אי יכולת לשאת העלאות מחירים או להפחית עלויות, עליית מחירי דלק שתשפיע לרעה על הנסיעות של הלקוחות ועל העלויות התפעוליות של החברה, תנודות בשערי הריבית ובשווי של מטבעות, אי ודאות לגבי משא ומתן והשלמה של רכישות, חכירות, מכירות וחוזי ניהול צד שלישי של נכסים עתידיים כלשהם, מיחזור חובות, הוצאות הוניות ורכישות, אי יכולת להפחית חוב ממומן כמתוכנן או להגיע להסכמה עם בנקים לגבי ויתורים או שינויים בהסכמי הלוואות מבוקשות עתידיות כלשהם, מקורות הון מספיקים וההתקבלות של תנאים פיננסיים, אובדן או שינוי בהיתרי תכנון ועיכובים בלוחות זמנים של בנייה בפרויקטי הרחבה, עיכובים בפתיחה מחדש של נכסים שנסגרו לתיקונים או שיפוצים וחריגות אפשריות בעלויות, שינויים בדפוסי תיירות ובנסיעות עסקים והעונתיות של הביקוש, תנאי מזג אוויר מקומיים שליליים, תביעות אפשריות לגבי הבעלות של החברה על המותגים שלה, התלות של החברה במערכות טכנולוגיות והפיתוח על ידיה של מערכות טכנולוגיות חדשות, שינויים בתנאים הכלכליים הגלובליים או האזוריים וחולשה בשווקים פיננסיים שיכולים להשפיע לרעה על הביקוש, התפתחויות חקיקה, רגולציה ופוליטיות (כולל המצב הפוליטי המתפתח בברזיל אוקראינה ופרו, ואירועים אזוריים במיאנמר, בבריטניה בקשר ליציאה שלה מהאיחוד האירופי ובארצות הברית בקשר למדיניות המתפתחת שלה בנוגע להגירה וסחר והקיצוץ במיסים וחוק המשרות של 2017, וההשפעות כתוצאה מהמצבים האלה על הכלכלות המקומיות והגלובליות, שערי חליפין ועל הביקוש העכשווי והעתידי), האיום או ההעברה הנוכחית של מגפות, מחלות זיהומיות ונגיפים, כגון נגיף הזיקה שעשויים להשפיע על הביקוש באמריקה הלטינית, כולל הקריביים, ובמקומות אחרים, וקשיים אפשריים במבנה המימשל התאגידי של החברה.

מידע נוסף לגבי גורמים אלה ואחרים שיכולים לגרום לכך שהציפיות והדעות הנוכחיות של ההנהלה לא יתממשו נכלל בדוחות שהחברה מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך. פרט למה שהחוק מחייב אחרת, החברה לא נוטלת על עצמה התחייבות לעדכן או לשנות בפומבי כל מידע צופה פני עתיד, בין אם בגלל מידע חדש, אירועים עתידיים או מכל סיבה אחרת.

אנשי קשר
Belmond Ltd.
משקיעים:
Martin O’Grady, +44 203 117 1333
סגן נשיא ביצועי, מנהל כספים ראשי
[email protected]
או
James Costin, +44 203 117 1325
החשב הפיננסי של הקבוצה ומנהל קשרי משקיעים
[email protected]
מדיה:
Jocelyn Betts, +44 203 117 1362
מנהלת התקשורת התאגידית
[email protected]
או
Sard Verbinnen & Co
ארה"ב והעולם:
George Sard / Robin Weinberg / Stephen Pettibone, +1 212 687 8080
או
בריטניה והעולם:
Jon Aarons / Conrad Harrington, +44 20 7467 1050

מקור: Belmond Ltd.

צפו בהודעה הזאת באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180808005734/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.