מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 12/08/2018 11:37
נושא: בריאות, הגיל השלישי, צרכנות
מכשיר השמיעה החדש של חברת הנסטון המיובא מגרמניה על ידי חברת גל מכשירי שמיעה
מכשיר השמיעה החדש של חברת הנסטון המיובא מגרמניה על ידי חברת גל מכשירי שמיעה
הוא נחשב למכשיר הזעיר והמתקדם בעולם
הוא נחשב למכשיר הזעיר והמתקדם בעולם
ניתן להשתמש במכשיר באמצעות הטלפון הנייד
ניתן להשתמש במכשיר באמצעות הטלפון הנייד
הודעה לעיתונות

מכשיר השמיעה המתקדם, הזעיר והטוב בעולם הגיע לישראל והושק בסניף חברת גל מכשירי שמיעה בירושלים

מכשיר השמיעה המתקדם והטוב בעולם, תוצר HANSATON גרמניה הושק השבוע על ידי חברת גל מכשירי שמיעה במרכז ירושלים. מכשיר השמיעה החדשני והזעיר, בעל טכנולוגיה מהפכנית SHD 360° ויכולת זיהוי דיבור אקטיבית, זכה בכל פרסי העיצוב והטכנולוגיה לשנת 2018 ונבחר כמוצר השנה בתחום מכשירי שמיעה.

ייחודו של מכשיר השמיעה החדשני של חברת הנסטון הוא בגודלו הקטן וכמעט בלתי נראה, כמו גם במגוון היכולות יוצאות הדופן ובהם: יכולת זיהוי דיבור אקטיבית אוטומטית, טכנולוגיה 360° (שמיעה היקפית), זיהוי סביבה אוטונומי, הפחתה אוטומטית של רעשי הסביבה, חיבור ישיר לטלוויזיה ולטלפון חכם, שליטה במכשיר השמיעה באמצעות אפליקציה בטלפון, 20 ערוצי שמיעה, יכולת טכנולוגית לטיפול בטיניטוס, עמיד לרטיבות.

מיד עם הופעתו של מכשיר השמיעה החדשני הוא זכה במגוון פרסים ובהם פרס הטכנולוגיה 2018 בתחום מכשירי השמיעה, פרס העיצוב למוצר רפואי 2018 ופרסים נוספים. חברת הנסטון (HANSATON ) הינה תאגיד השמיעה הגדול בעולם ומקום מושבה בהמבורג גרמניה. החברה נוסדה ב- 1946 ופועלת ב- 92 מדינות בהן היא מייצרת 10 מיליון מכשירי שמיעה מדי שנה.

מנהל רשת גל מכוני השמיעה, גבריאל רוט, מסר כי מדובר במכשיר חדשני, אטרקטיבי, זעיר במיוחד ופורץ דרך שיקל מאוד על כבדי השמיעה ועל בני משפחתם. מערכת השמיעה החדשה משווקת בימים אלה בלעדית על ידי חברת גל מכשירי שמיעה.

חברת גל מכשירי שמיעה הוקמה ב- 1981 ומתמחה בייצור, שיווק ושירות של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם. החברה הינה היבואן הבלעדי של טכנולוגיות השמיעה והציוד הרפואי המתקדמים ביותר בעולם ובהם מוצרים של 6 היצרנים הגדולים באירופה. לקוחות החברה נהנים מפריסה ארצית, ממעבדת השירות למכשירי שמיעה המתקדמת ביותר בישראל ואפשרות ליהנות משירותי החברה הן במרפאות החברה והן בבית הלקוח. השירות כולל בדיקות שמיעה, יעוץ למכשיר שמיעה, שירות למכשירי שמיעה, טיפול בטיניטוס, סוללות, אטמים נגד מים או רעש. מכון גל עוסק גם בפיתוח של מכשירי שמיעה קטנים במיוחד ופיתוחים מקוריים וייחודיים המותאמים למידת האוזן ולצרכים המיוחדים של לקויי השמיעה. במקביל, יוזמת הרשת ומשתתפת בפעולות חברתיות, תמיכה בעמותות, שמטרתם לקדם אנשים לקויי שמיעה תוך הכרת צרכהם המיוחדים.

סניף ירושלים: אגריפס 40 מרכז העיר, בניין מכבי, א-ה משעה 9:00-18:00

לפרטים: www.gal-ear.co.il או בטלפון: 02-6254904

יחסי ציבור: יצחק רביחיא: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.