מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 17/08/2018 06:55
נושא: בריאות
LOGO
LOGO
טיפול חיסוני חדש נגד אבולה מתוצרת SAB Biotherapeutics משתמש בנוגדנים רב שבטיים אנושיים טבעיים כדי להיאבק במחלה. (תמונה: SAB Biotherapeutics)
טיפול חיסוני חדש נגד אבולה מתוצרת SAB Biotherapeutics משתמש בנוגדנים רב שבטיים אנושיים טבעיים כדי להיאבק במחלה. (תמונה: SAB Biotherapeutics)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

אבולה נוטרלה בהצלחה על ידי טיפול חיסוני רב שבטי מהדור האחרון

פלטפורמה מבטיחה חדשה יכולה להגיב במהירות למחלות זיהומיות שמופיעות

סו פולס, דקוטה הדרומית, 15 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

SAB Biotherapeutics, Inc. (SAB), חברת ביו פארמה בשלב הקליני, הודיעה היום שהטיפול החיסוני שלה נגד אבולה (SAB-139) העניק "100% הגנה מפני מינון קטלני של נגיף האבולה" במחקר בבעלי חיים שפורסם לאחרונה בכתב העת The Journal of Infectious Diseases. המחקר נערך במתקן המחקר המשולב, המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות, מכון הבריאות הלאומי, מכון המחקר הרפואי של מחלות זיהומיות של צבא ארצות הברית (USAMRIID), המרכז למחקרים רפואיים של הצי (NMRC) ואחרים.

לדברי ארגון הבריאות העולמי, מחלת נגיף האבולה (EVD), שנקראה בעבר קדחת דימומית מאבולה, היא מחלה קשה, לעיתים קרובות קטלנית, בבני אדם עם שיעור תמותה ממוצע של 50%. שיעורי הקטלניות השתנו בין 25% ל-90% בהתפרצויות קודמות, ואין כיום טיפול מורשה לניטרול הנגיף.
בהתפרצויות האחרונות של EVD במערב אפריקה, טיפול חיסוני פסיבי באמצעות פלזמה המכילה נוגדנים רב שבטיים מחולים שהחלימו שימש כטיפול יעיל. אולם, הכמות והזמינות של התרופות האלה מוגבלות בגלל מספר השורדים.

SAB-139 הופק מהפלטפורמה הקניינית DiversitAb™ של SAB תוך שימוש בבקר טרנסגני (Tc Bovine™) כדי להפיק כמויות גדולות של נוגדנים טבעיים אנושיים, לא של בקר, בתגובה לאנטיגן - במקרה זה EVD.

"המחקר הזה מראה שאפשר להשתמש במוצר המבוסס על נוגדן רב שבטי אנושי כדי למנוע EVD במודל בעלי החיים המתקדם ביותר שקיים. זה מרשים כשחושבים על כך ש-SAB 139 לא הצריך שימוש בפלזמה או תאים מבני אדם ששרדו EVD", אמר ד"ר ג'יי הופר, מנהל ענף הווירולוגיה המולקולרית של USAMRIID. "היכולת להפיק במהירות מוצר של נוגדן רב שבטי אנושי ללא צורך בחומר מבעלי חיים או בני אדם שנדבקו יכולה להיות שימושית במיוחד כשנאבקים במחלות זיהומיות חדשות שמופיעות".
במחקר, כל בעלי החיים שטופלו ב-SAB-139 יום אחד או שלושה ימים אחרי הידבקות שרדו לעומת אף אחד מבעלי החיים שבקבוצת ביקורת. בנוסף, בעלי החיים שטופלו ב-SAB-139 לא הפגינו תסמינים של EVD.

"נוגדנים רב שבטיים הם כלי רב עוצמה נגד מחלות זיהומיות שמופיעות", אמר ד"ר אדי ג'. סאליבן, נשיא ומנכ"ל SAB Biotherapeutics. "הם ההגנה הטבעית של הגוף שלנו למלחמה בפתוגנים. באמצעות הפלטפורמה שלנו, אנחנו יכולים להפיק במהירות כמויות גדולות של נוגדנים אנושיים ממוקדים מבלי להשתמש בבני אדם - הגורם המגביל בטיפולים הנוכחיים המבוססים על אנשים שהחלימו בתגובה להתפרצות רחבה".

כדי להפיק את הטיפול החיסוני, Tc Bovine הורכבו באמצעות אנטיגן ה-EVD. בתוך פרק זמן קצר, הם הפיקו כמויות משמעותיות של נוגדנים אנושיים באופן מלא למאבק בנגיף. בשלב זה נאספה פלזמה, באותו אופן שהיא נאספת מתורמים אנושיים, וטוהרה כדי לבודד את הנוגדנים שהפכו לטיפול.
אודות SAB Biotherapeutics, Inc.

SAB Biotherapeutics, Inc. (SAB) היא חברת ביו פארמה בשלב הקליני שמובילה את המדע והייצור של טיפולי נוגדנים אנושיים. באמצעות מדע הנוגדנים הרב שבטיים המתקדם ביותר, SAB מספקת את הפלטפורמה בקנה מידה גדול הראשונה בעולם ליצירת אימונוגלובולינים אנושיים באופן מלא. לפלטפורמת הייצור הטבעית הזאת יש פוטנציאל לטיפול בבעיות של בריאות הציבור, מחלות נדירות, מחלות ארוכות טווח ואיומים פנדמיים גלובליים.

אנשי קשר
For SAB Biotherapeutics, Inc.
Melissa Ullerich, +1 605-695-8350
[email protected]

מקור: SAB Biotherapeutics, Inc.
גלריית מולטימדיה חכמה

טיפול חיסוני חדש נגד אבולה מתוצרת SAB Biotherapeutics משתמש בנוגדנים רב שבטיים אנושיים טבעיים כדי להיאבק במחלה. (תמונה: SAB Biotherapeutics)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180815005602/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.