מפרסם: אני ואתה - מפלגת העם הישראלית
תאריך: 19/08/2018 10:47
עדכון: 19/08/2018 10:54
נושא: מפלגות, צבא וביטחון
הודעה לעיתונות

מפלגת אני ואתה קוראת לאלוף יאיר גולן להסיר לאלתר את מועמדותו לרמטכ"לות ולעזור, דווקא בתקופת הצינון, להצלת החברה הישראלית

מפלגת אני ואתה קוראת לאלוף יאיר גולן להסיר לאלתר את מועמדותו לרמטכ"לות ולשנס מותניים אזרחיים לקרב האמיתי על הצלת החברה הישראלית.

אנו קוראים לאלוף גולן לחדול משת"פ עם תיאטרון ההתמודדות על הרמטכ"לות, שיש להניח שהוא משחק מכור מראש, ולהפסיק עם מתן ההכשר למעללי השלטון הזה באמצעות ההגנה הצבועה עליו, של השלטון, ביחס לאמירותיו הידועות והאמיצות.

גולן לא זקוק להגנה על פועלו האמיץ ורב השנים משום שר כזה או אחר בממשלת ההון שלטון והלאומנות; נהפוך הוא - איש אמיץ ורב פעלים זה, הסבור כי בישראל מתקיימים תהליכים חמורים של לאומנות חמורה, מן הראוי שישנס מותניים ויעבור מיד לאזרחות - לקרב האמיתי על קיומנו.

מן הראוי שימנע ממעשי קולגות שלו לשעבר של כניסה ל'עולם העסקים" של ההון-שלטון ובתקופת הצינון יעשה לעזרה נטולת ג'ובים בהצבת אלטרנטיבה אמיתית מול השלטון ומול האין אופוזיציה; הדברים נכונים לגביו ולגבי אחרים ואחרות.

החברה הישראלית לא זקוקה ל"משיחים", שממילא אינם קיימים, אלא לאמיצי ואמיצות לב, לעזי ועזות נפש המוכנים למחירים החופשיים והדמוקרטיים הכרוכים במאבק על הצלתה של החברה הישראלית מההון שלטון, הלאומנות, האין אופוזיציה, והשלכותיהם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אני ואתה - מפלגת העם הישראלית.