מפרסם: מריאל תקשורת
תאריך: 23/08/2018 10:15
נושא: מוזיקה, תרבות
תמונה דאלארס גאון - יח"צ
תמונה דאלארס גאון - יח"צ
הודעה לעיתונות

לראשונה בתולדות המוסיקה בישראל אמן זר חוזר למופע חמישי משותף עם אמן ישראלי

== יהורם גאון יורגוס דאלארס
במופע"מאתונה לירושלים"
יחד ולחוד בליווי 15 נגנים.חוזרים להופעה אחד אחרונה,
היכל התרבות תל-אביב 17 בנובמבר מוצ"ש 20:30 ==
ייעוץ אמנותי:שמעון פרנס

לראשונה בתולדות המוסיקה בישראל חוזר זמר בינלאומי לשיתוף פעולה יוצא דופן עם כוכב ישראלי זאת בעקבות הצלחת 4 המופעים הקודמים והביקוש הרב להופעות נוספות, ולאור הביקורות המעולות על הופעת 2 הזמרים הענקים והאהובים האלה, החליט המפיק משה יוסף להחזיר את השניים למופע חמישי ואחרון.
עם רפרטואר מגוון ביותר הכולל שירים ביוונית,בלאדינו ובעברית,של כל אחד מהם בנפרד ויחד.
שירי הלאדינו,ולהיטיו בעברית של יהורם גאון,הפופולארי ביותר בקרב כל שכבות האוכלוסייה בישראל,משתלבים ברפרטואר העשיר של דאלארס,כוכב הזמר היווני הבינלאומי האהוב ביותר בישראל ב-3 העשורים האחרונים,הכולל מלבד להיטיו המיתולוגיים והחדשים גם ביצועים בלאדינו ובעברית.
היה זה אך טבעי שדאלארס וגאון,שהכירו לאורך השנים את עבודת האחד של השני,יסתקרנו ויופיעו במופע משותף,שהניב גם סינגל מתוקשר ותכנית להוצאת אלבום משותף בלאדינו.
המופע שנמשך למעלה משעתיים,בליווי תזמורת גדולה של 15 נגנים הוא מופע מרהיב של זמרים המופיעים בהצלחה עשרות שנים, במאות מופעים בישראל ועל במות בינלאומיות,והוציאו עשרות רבות של אלבומים וסינגלים בהיקף עצום.2/...

יורגוס דאלארס
כוכב הזמר היווני הפופולארי ביותר המכונה "הקול של יוון",נולד בשנת 1949 בפיראוס למשפחה בעלת רקע מוסיקלי,ששימשה לו מקור השראה,ובייחוד הושפע מאביו לוקאס שהיה אחד מגדולי הרבטיקאים ביוון,ואיתו החל דאלארס את הקריירה המפוארת בגיל 16.
בגיל 17 הוציא דאלארס את אלבומו הראשון כסולן, ומגיל 20 פרץ בגדול והשתלב בכל סגנונות המוסיקה היוונית המוכרים:דימוטיקו,סמינאיקו,רמבטיקו,זייבקיקוולאיקו. לצד אלו גם שר שירים ביזנטיים,פיוטים ספרדים ואיטלקיים,פופ ורוק ואפילו יצירות קלאסיות.
דאלארס יצר למעלה מ-70 אלבומים אישיים ו-60 אלבומי שיתוף פעולהעם יוצרים וזמרים מפורסמים מכל גווני הקשת,שנמכרו ביותר מ-12 מיליון עותקים. ביניהם תיאודורקיס,קאזאנג'ידיס,קאלדראס,ניקולופולוס,חאריס אלקסיו,גליקריה ועוד.
בין האלבומים המהווים ציון דרך בדרכו: "אסיה הקטנה"(1972),שהיה תקליט הזהב
הראשון שלו,"חמישים שנות רמבטיקו", (1975),שנמכר בחצי מיליון עותקים, ושורת תקליטים שנמכרו במאות אלפי עותקים לאורך השנים ביניהם הבולטים:
"השירים שלי"(1983) "לטיני"(1987) "אל תדבר יוון בסכנה" (1989) וכן "שמשות","חודש מאי שלי" ועוד רבים אחרים.
בישראל בה הוא מופיע בהצלחה מסחררת מאז שנת 1987, יהודה פוליקר וחיים משה שרים את שיריו המתורגמים לעברית.וכן ראוי לציין את הופעותיו עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית.
יהורם גאון
הזמר הלאומי של ישראל,זוכה פרס ישראל ויקיר ירושלים עיר הולדתו.
גאון החל את הקריירה שלו בלהקת הנח"ל (1957),דווקא כשחקן-קומיקאי.
לאחר שחרורו,הצטרף ללהקת ה"תרנגולים" בהדרכת נעמי פולני שהכירה את כשרונו כזמר(1959).לאחר מכן השתתף בשורה של הפקות במועדון ה"חמאם" ובתיאטרון ה"קאמרי".הפריצה הגדולה הייתה עת חבר לאריק איינשטיין ובני אמדורסקי ל"שלישיית גשר הירקון" המיתולוגית,ששיריה מושמעים בתדירות עד היום בכל מסגרת.
בשנת 1965 הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו עם הלהיטים הגדולים "איפה הן הבחורות, "ליל אביב","אמרו לי" ועוד.
ב-1966 יצא ללימודי משחק לארה"ב ואז הוזמן לככב בתפקיד ראשי במחזמר "קזבלן" שהפיק גיורא גודיק שהיווה את אחד משיאי הבידור בישראל וכל השאר היסטוריה.
מאז צבר שיאים רבים בקריירה שלו. אלבומיו עם להיטים גדולים ביותר,בכל הסגנונות,נמכרו במאות אלפי עותקים,והופעותיו משכו צופים רבים. הופיע בפארק הירקון לפני רבע מיליון צופים.השתתף וזכה בפסטיבלי הזמר השונים.
במהלך הקריירה השתתף בסרטים רבים ביניהם "מצור" ו"כל ממזר מלך" בסוף שנות השישים. בשנות השבעים הפיק וכיכב בסרטו "אני ירושלמי","מטולידו לירושלים". שיחק בסרט "קזבלן" ובהפקה הבינלאומית "מבצע יהונתן" בה היה מועמד לאוסקר בשנות השמונים שיחק בסרטים כגון "המאהב","מדורת השבט",וסרטים רבים נוספים.
במדיום הטלוויזיוני השתתף בסדרות טלוויזיה פופולאריות , כגון "קרובים קרובים","מר מאני". בין השאר,היה מראיין ב"גאון בשישי" בערוץ 1 והשתתף בהפקות שונות בערוץ 2, 3/..
3.

ברשת ב' של קול ישראל מידי שישי ,ומשתתף בהפקות בשאר ערוצי התקשורת בישראל.בשנתיים האחרונות מופיע בסדרת הטלוויזיה הפופולארית "סברי מרנן" בערוץ 2.

במישור הציבורי,היה חבר מועצת עיריית ירושלים במשך 10 שנים וזכה בעשרות תארים ופרסים ביניהם ד"ר כבוד של אוניברסיטת בר אילן,קונסול כבוד של הונדורס,ולאחרונה זכה להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות בשנת ה-69 למדינת ישראל.

מפיק בישראל :משה יוסף
הפצה ראשית כרטיסים :"לאן" lean.co.il 8780*
מחירי כרטיסים: מ- 200 ₪ ועד 500 ₪

יחסי ציבור- מריאל סימון/מריאל תקשורת 054-7596358 [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מריאל תקשורת.