מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 26/08/2018 10:08
נושא: הגיל השלישי, צרכנות
טכנולוגיית שמיעה חדישה עם בינה מלאכותית
טכנולוגיית שמיעה חדישה עם בינה מלאכותית
מכשיר שמיעה זעיר ומתקדם. מחפשים 30 מתנדבים
מכשיר שמיעה זעיר ומתקדם. מחפשים 30 מתנדבים
הודעה לעיתונות

חברה גרמנית בחרה בישראל לביצוע ניסוי בטכנולוגיית שמיעה חדישה עם בינה מלאכותית - 30 המתנדבים הראשונים יזכו להשתתף בניסוי

== מכשיר שמיעה זעיר בעל יכולת בינה מלאכותית, הנחשב למתקדם ביותר בעולם, ייבדק לראשונה בישראל על ידי 30 ישראלים הזקוקים למכשיר שמיעה
==

יצרן מכשירי שמיעה יוקרתיים מגרמניה דיווח השבוע כי היא ייחל בניסוי בטכנולוגיית שמיעה חדשה בעלת בינה מלאכותית, לצורך הניסוי יבחרו 30 ישראלים עם ליקויי שמיעה הזקוקים למכשיר שמיעה, שיקבלו את המכשיר הזעיר והמתוחכם ללא תשלום ולזמן מוגבל, לצורך הניסוי.

ייחודו של מכשיר השמיעה החדשני של החברה הגרמנית הוא בטכנולוגיית הבינה המלאכותית שהותקנה בו ומסוגלת לבצע ולעבד 5.5 מיליון פעולות בשנייה. למעשה מכשיר השמיעה הזעיר מסוגל לזהות את הסביבה שבה הוא נמצא ולהתאים את עצמו אליה תוך פחות ממיל שנייה. הטכנולוגיה החדישה ויוצאת הדופן כוללת: יכולת זיהוי דיבור אקטיבית, טכנולוגיה 360° (שמיעה היקפית), זיהוי סביבה אוטונומי, הפחתה אוטומטית של רעשי הסביבה, חיבור ישיר לטלוויזיה ולטלפון חכם, שליטה במכשיר השמיעה באמצעות אפליקציה בטלפון, 20 ערוצי שמיעה, יכולת טכנולוגית לטיפול בטיניטוס, עמידות לרטיבות ועוד.

חברת גל מכשירי שמיעה, האחראית בישראל לשיווק מוצרי החברה מגרמניה, מחפשת בימים אלה לצורך הניסוי 30 מתנדבים בעלי ליקויי שמיעה שכבר משתמשים במכשיר שמיעה מספר שנים.

מנהל רשת גל מכוני השמיעה, גבריאל רוט, מסר כי מדובר בניסוי ייחודי של מכשיר חדשני בעל טכנולוגיית בינה מלאכותית שהיא למעשה העתיד של מכשירי השמיעה. 30 המתנדבים הזוכים, שידרשו לעמוד בקריטריונים של החברה, ייהנו ממכשיר שמיעה עתידני, מיוחד ופורץ דרך שיקל מאוד על שמיעתם.

חברת גל מכשירי שמיעה הוקמה ב- 1981 ומתמחה בייצור, שיווק ושירות של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם. החברה הינה היבואן הבלעדי של טכנולוגיות השמיעה והציוד הרפואי המתקדמים ביותר בעולם ובהם מוצרים של 6 היצרנים הגדולים באירופה. לקוחות החברה נהנים מפריסה ארצית, ממעבדת השירות למכשירי שמיעה המתקדמת ביותר בישראל ואפשרות ליהנות משירותי החברה הן במרפאות החברה והן בבית הלקוח. השירות כולל בדיקות שמיעה, יעוץ למכשיר שמיעה, שירות למכשירי שמיעה, טיפול בטיניטוס, סוללות, אטמים נגד מים או רעש. מכון גל עוסק גם בפיתוח של מכשירי שמיעה קטנים במיוחד ופיתוחים מקוריים וייחודיים המותאמים למידת האוזן ולצרכים המיוחדים של לקויי השמיעה. במקביל, יוזמת הרשת ומשתתפת בפעולות חברתיות, תמיכה בארגונים ובעמותות, שמטרתם לקדם אנשים לקויי שמיעה תוך הכרת צרכיהם המיוחדים.

להגשת מועמדות להשתתפות בניסוי ניתן להתקשר לטלפון 1800-201-221 או שליחת דוא"ל לכתובת

[email protected]

בשליחת דוא"ל יש לציין: שם + מספר טלפון + גיל + אזור מגורים + מספר שנים של שימוש במכשירי שמיעה ולציין כי הנך מעוניין להשתתף בניסוי

W0083IL

לפרטים: www.gal-ear.co.il או בטלפון: 02-6254904

יחסי ציבור: יצחק רביחיא: 054-7999209

--

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.