הודעה לעיתונות

לקראת ראש השנה, המשרד לשוויון חברתי משיק קמפיין: " פותחים שנה יחד", הקורא למשפחות לארח בערב ראש השנה אזרחים ותיקים

השרה גמליאל: " בטוחני כי הציבור בישראל יתגייס בהמוניו גם בראש השנה הבא עלינו לטובה. השנה, פותחים שנה יחד – ולא משאירים אף אזרחית או אזרח ותיק לחגוג לבד"

בחודשים האחרונים שבה ועלתה סוגיית הבדידות של אזרחים ותיקים בישראל, ואולם המשרד לשוויון חברתי מתמודד עם הסוגיה למן יום היווסדו. על פי נתוני המוקד *8840 לאזרחים ותיקים במשרד לשוויון חברתי, בשנה החולפת התקבלו למעלה מ- 2,000 פניות של אזרחים ותיקים אשר התלוננו על בדידות ודיווחו על מצוקות חיים הנובעות מכך. בהמשך למיזמים מפיגי הבדידות לאזרחים ותיקים הרבים שמפעיל המשרד, כדוגמת "והדרת" ו- "כאן גרים", הכריזה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל על השקתו של קמפיין " פותחים שנה יחד ".
באמצעות הקמפיין, קורא המשרד לציבור בישראל להזמין לביתו לערב ראש השנה אזרחים ותיקים שאין להם היכן לחגוג את החג. במקביל, מופנית קריאה לאזרחים ותיקים, המעוניינים להתארח בערב החג, להירשם במוקד 8840*, אשר יקשר בין המשפחות לבין האזרחים הוותיקים.
הקמפיין, יפורסם בתפוצה רחבה מאוד בכלי התקשורת השונים, בדמותם של תשדירי רדיו, מודעות, באנרים וקידום ברשתות החברתיות. יש לציין, כי הקמפיין הוא המשך ליוזמת המשרד לשוויון חברתי שהחלה לפני כשנתיים, בו הציבור נקרא לארח אזרחים ותיקים בערבי חג הפסח וראש השנה ומאות רבות של אזרחיות ואזרחים ותיקים אשר הביעו רצונם להתארח בערבי חג אילו, שובצו על ידי המוקד לאזרחים ותיקים במשרד לשוויון חברתי, אצל משפחות אשר נענו לקריאה לארח בביתם בערב החג יחד מאות משפחות אחרות.
השרה גילה גמליאל: "השנה פותחים שנה יחד ומזמינים אזרחיות ואזרחים ותיקים להתארח בערב ראש השנה. אני קוראת לכל מי שיש ביכולתו לארח בערב ראש השנה, להזמין אזרחיות ואזרחים ותיקים לארוחת החג. לבירור, תיאום והרשמה, אני מזמינה את הציבור – הן המשפחות והן האזרחיות והאזרחים הוותיקים – לפנות למוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי. הערבות ההדדית היא מהותו של עם ישראל, ובטוחני כי הציבור בישראל יתגייס בהמוניו".

קרדיט תמונה:
דוברות המשרד לשוויון חברתי, מותרת בשימוש

*לפרטים נוספים ותיאום ראיונות:*
אלון מזר,
דובר השרה לשוויון חברתי
0526000145
קותי צפרי,
דובר המשרד לשוויון חברתי
050-6237666
אוהד כהן,
דוברות המשרד לשוויון חברתי
050-6796100

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המשרד לשוויון חברתי.