ישראל פרייר, מייסד ומנכ"ל Agritask
ישראל פרייר, מייסד ומנכ"ל Agritask
הודעה לעיתונות

אגריטאסק הישראלית וענקית הביטוח Mapfre משיקות את המערכת הדיגיטלית הראשונה בעולם לניהול תביעות בביטוח חקלאי

==
ישראל פרייר, מנכ"ל אגריטאסק: "לחברות ביטוח בעולם ובישראל המציעות פוליסות בתחום החקלאות יש צורך קריטי בפתרונות דיגיטליים מקיפים לאיסוף, עיבוד וניתוח כמויות גדולות של נתונים – וזוהי בדיוק נקודת החוזק העיקרית של אגריטאסק" ==

חברת Agritask הישראלית, המספקת פלטפורמה דיגיטלית לניהול הפעילות אגרונומית וכלים תומכי החלטה מבוססי נתונים לענף החקלאות, השיקה את מערכת ניהול התביעות הדיגיטלית הראשונה בעולם עבור חברות ביטוח הפועלות בענף החקלאות.

איפיון המערכת על ידי אגריטאסק נקבע לאחר בדיקה מקיפה של הדרישות מצד מספר חברות ביטוח, והותאם לצרכיה של חברת Mapfre, אחת מחברות הביטוח הגדולות באמריקה הלטינית וחברת הביטוח הגדולה ביבשת בענף החקלאות.

המימוש הראשון של המערכת פותח במשותף עם חברת הבת של Mapfre בפרגוואי במטרה לנהל תהליכי סקירה ודוחות תביעות באמצעות שימוש ישיר בפלטפורמה של אגריטאסק. Mapfre פועלת ביותר מ-100 מדינות, מעסיקה למעלה מ-36,000 עובדים בכ-5,400 משרדים ופועלת באמצעות רשת של כ-84,000 סוכני ביטוח ברחבי העולם.

חברת Mapfre בפרגוואי החלה בתהליך בדיקת נזקים בפוליסות המכסות גידולי תירס ופולי סויה. הבדיקה מתבצעת באופן דיגיטלי לאחר שהמידע הרלבנטי מוזן לפלטפורמה של אגריטאסק באמצעות האפליקציה של החברה, המסוגלת לחשב באופן אוטומטי את הפיצויים המגיעים לחקלאים המבוטחים. המערכת משלבת באופן מלא מידע גיאוגרפי בנוגע לגידולים השונים המכוסים בביטוח החקלאי. הפלטפורמה משווה את הפרוטוקולים של הבדיקות השונות למיקום בפועל של כל בעלי הפוליסות. באופן זה מקבלת Mapfre גישה מלאה לבסיס הלקוחות, המאפשרת לחברה לתכנן בדיקות נזקים ולעקוב אחריהן ישירות על גבי מפות דיגיטליות בפלטפורמה של אגריטאסק.

היישום החדש, שפותח באופן ספציפי בכדי לספק מענה לצורכי ענף הביטוח החקלאי, משלב את יכולותיה של אגריטאסק בפיתוח כלים דיגיטליים המותאמים לצורכי הלקוחות השונים בעולם החקלאות עם הידע של Mapfre בביטוח בענף החקלאות. לאחר הטמעת מערכת ניהול התביעות מתכננת אגריטאסק לפתח מוצרים נוספים בתחום הערכת הסיכונים וציות לרגולציות בכדי לאפשר ל-Mapfre לבדל את עצמה ממתחרותיה בענף. יכולתה של אגריטאסק לשלב ולעבד מגוון רחב של מקורות מידע ביחד עם נתונים אקלימיים ואגרונומיים תאפשר ל-Mapfre לבצע הערכות סיכונים ולקבל החלטות משופרות בנוגע לרמת הסיכון בכל ביטוח ספציפי באופן שמאפשר לקבוע את גובה הפרמיה ללקוח.

"לחברות ביטוח בעולם ובישראל המציעות פוליסות בתחום החקלאות יש צורך קריטי בפתרונות דיגיטליים מקיפים לאיסוף, עיבוד וניתוח כמויות גדולות של נתונים – וזוהי בדיוק נקודת החוזק העיקרית של אגריטאסק", אמר ישראל פרייר, מנכ"ל אגריטאסק. "לאחר שצברנו ניסיון עשיר עם מגדלים באמריקה הלטינית בכלל ובברזיל בפרט, אנחנו מוכנים להרחיב את הפתרונות שלנו לתחום הביטוח החקלאי בישראל ובעולם".

אודות אגריטאסק
אגריטאסק הישראלית הוקמה על ידי היו"ר והמנכ"ל ישראל פרייר וה-CTO יורי מגריסו. החברה, הממוקמת בתל אביב ופועלת ביותר מ-10 שווקים בעולם, פיתחה ומספקת פלטפורמת BI ומערכת הפעלה לבניית אפלקציות מהירות למגוון מגזרים בענף החקלאות העולמי. אגריטאסק הינה ייחודית בעולם ביכולתה לאפשר לחקלאים ולמנהלים בענף החקלאות לאמץ כלים דיגיטליים וטכנולוגיות מתקדמות בקלות ובמהירות מבלי לשנות את צורת העבודה לה הם מורגלים.

לפרטים נוספים:
משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור Agritask בישראל ובחו"ל, טל. 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.